|

زننده تک گل در فینال اولین قهرمانی پوکال بایرن‌مونیخ درگذشت

به گزارش فوتبال۷۲۴ ، بایرن‌مونیخ درگذشت اسطوره خود را که در روز چهارشنبه در مونیخ در سن 85 سالگی فوت کرد، به هوادارن این تیم اعلام و تسلیت گفت.
زننده تک‌گل اویلن فینال ملی بایرن‌مونیخ بعد از زمستان نازی در آلمان غربی آن هم در‌ روزی با طوفان برف، رادالف جابست نام خودش را وقتی که در پیروزی یک بر صفر جام حذفی مقابل فورتونا دوسلدورف گل زد ، در کتاب های تاریخ باشگاه پر افتخار باواریایی نوشت.

اولین جام قهرمانی بایرن‌مونیخ در جام حذفی آلمان معروف به پوکال کاپ

فینال جام حذفی در Rosenaustadion در آگسبورگ ، در 29 دسامبر سال 1957. برای بایرن‌مونیخ ، این گل نماد اولین پیروزی جام حذفی و دومین موفقیت بزرگ ملی آنها بعد از قهرمانی در لیگ آلمان در سال 1932 بود.

هربرت هاینر ، رئیس بایرن:

با رادالف جابست ، بایرن شخصی را از دست می دهد که برای همیشه با موفقیت های این باشگاه در دهه 1950 در ارتباط خواهد بود. تصاویر از طوفان برفی در آگسبورگ همیشه در خاطرات هواداران ما باقی می مانند. بایرن با بستگان جابست عزادار است.جابست هرگز در بایرن فراموش نخواهد شد.


رادالف جابست متولد پاسو ، در سال 1955 به بایرن مونیخ وارد شد. تا سال 1959 ، او در مجموع 48 بازی لیگ برای بایرن در لیگ دسته دوم و اول منطقه جنوبی انجام داد و 29 گل به ثمر رساند. او به دلیل آسیب دیدگی زانو مجبور شد زودتر به کار خود پایان دهد. سپ هربرگر سرمربی افسانه‌ای تیم ملی آلمان در آن زمان ، عملکرد نهایی رادالف جابست را در فینال آگوستبورگ ستود و اینچنین گفت:

من او را دیدم که در این مسابقه بازی می کند ، او عملکردی فوق‌العاده داشت.

جابست بازیگر تیم بایرن بود. او قبلاً در مرحله نیمه نهایی گلزنی کرده بود.او بعد از تولد ۸۵سالگی درگذشت

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید