| |

زیدان:هازارد آماده ی بازی کردن است

زین الدین زیدان سرمربی تیم صدر نشین رئال مادرید در کنفرانس پیش از بازی خود از آمادگی هازارد خبرداد و از آخرین وضعیت تیم مادرید سخن گفت.

در حال حاضر او آماده بازی این هفته در برابر سلتاویگو است و احتمال قرار گرفتن او در ترکیب وجود دارد تا با آمادگی هر چه بیشتر در دیدار ما در برابر منچسرسیتی حضور داشته باشد.بازگشت او برای تیم بسیار مهم است.او اکنون با دیگر بازیکنان تمرین میکند اما به هر حال او سه ماه از میادین دور بوده است.

او در ادامه افزود :

بعد از بازی هفته گذشته در برابر اوساسونا ما تعطیلات خوبی داشتیم و ما فرصت بسیار خوبی جهت آماده شدن برای بازی با سلتا داشتیم

زیدان در ادامه از صدرنشینی در لالیگا صحبت کرد:

با وجود صدرنشینی در لالیگا بنده معتقدم گل زنی در مسابقات بسیار سخت است و کلید صدرنشینی ما در لیگ داشتن دفاعی منسجم و قدرتمند است. به هر حال همیشه نباید به دفاع اتکا کرد و تیم ما به برنده شدن و گل زدن فکر می کند. ایجاد تعادل در هر تیمی مهم ترین بخش است. سال های سال است که من در این تیم حضور دارم و این مسئله همیشه برای تیم رئال مهم بوده است.

او در ادامه در مورد حریف خود در لیگ قهرمانان نیز صحبت کرد

با وجود ممنوعیت دو ساله ی تیم منچستر سیتی چیزی برای ما تغییر نکرده است. منچسرسیتی همچنان یکی از قوی ترین تیم های این دوره است و این اتفاق تاثیری بر بازی این تیم نخواهد داشت

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید