| | |

زیدان شایعات مربوط به یونتوس را رد کرد

با توجه به گمانه‌ زنی‌هایی که یوونتوس زیدان را به عنوان سرمربی بعدی خود میخواهد، زیدان گفت: «که هیچ‌ مدت طولانی برای مربی‌گری در رئال مادرید وجود ندارد.»

زیدان گفت:

او قبول دارد که مدت زیادی برای مربی‌گری در رئال مادرید وجود ندارد اما او نزدیک شدن به نیمکت باشگاه دوران بازیگری او یعنی یوونتوس را رد کرد.

یک رسانه خبری، روز جمعه مدعی شد که یوونتوس به زیدان، بازیکنی که بین سال‌های ۱۹۹۶ و‌ ۲۰۰۱ برای آنها بازی کرده است، درخواست مربی‌گری بجای ماریتسیو ساری را داده است.

چنین اقدامی باعث میشود تا زیدان و رونالدو باز هم به هم بپیوندند.

زیدان ۱۲ ماه پیش برای بازگرداندن رئال مادرید به اوج، به این تیم برگشت و هفته پیش هم در الکلاسیکو، بارسا را از سر راه برداشت تا صدر نشین لالیگا شود.

با این حال، ممکن است که اوضاع تغییر کند. زیدان نیز در مورد وضعیت شغلی خود کاملا واقع بین است.

سرمربی ۴۷ ساله رئال مادرید در کنفرانس خبری روز شنبه گفت:

من خوش شانسم که توانستم با علاقه خودم، کارم در زمینه فوتبال را در این باشگاه ادامه دهم. این یک افتخار است و من هر لحظه‌ای را که این تیم به من بدهد، می‌گیرم.

در ادامه افزود:

در فوتبال هیچ تداومی برای دانسته‌هایی که شما آن را دنبال کنید، وجود ندارد و مهمترین آنها روز به روز به دست می‌آید. مطمئناً من حمایت باشگاه را احساس می‌کنم. همهٔ ما در یک جهت حرکت می‌کنیم. من الآن سرمربی رئال مادریدم اما شرایط می‌تواند فردا عوض شود.

او درباره سرمربی‌گری در یوونتوس گفت:

من اینجا هستم و از کارم لذت میبرم. کسی با من تماسی نگرفته است. شایعات بسیاری پخش می‌شود اما من هیچ پیشنهادی از کسی‌ دریافت نکرده‌ام.

ادن هازارد، بازیکن رئال مادرید، این هفته به آمریکا سفر کرد تا مچ پایش که در بازی مقابل لوانته شکست، عمل شود.

زیدان از بازگشت او به تیم تا پایان فصل و قبل از سفر به بلژیک برای بازیهای یورو، مطمئن نیست. اگرچه او روحیه هازارد را بعد از عمل جراحی، مثبت توصیف کرد.

زیدان در این باره ادامه داد:

من فکر می‌کنم او الآن حس بهتری‌ دارد و عمل جراحی به خوبی انجام شده است. از حالا به بعد او باید ریکاوری خود را از سر گیرد. ما نمی‌توانیم به شما بگوییم که او چه زمانی برمیگردد. ما هیچ اطلاعی از زمان بازگشت او قبل از این که فصل تمام شود، نداریم. اما دوست داریم که او را قبل از پایان فصل در تیم داشته باشیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید