| | | |

زیدان : هرج و مرج در بارسلونا؟ من نمی دانم که چه اتفاقی در داخل باشگاه می افتد

فوتبال۷۲۴- کنفرانس مطبوعاتی زین ‌الدین ‌زیدان پیش از دیدار برابر رئال ‌بتیس را در ادامه ملاحظه می فرمائید.

زين‌الدین‌زیدان:

من به تیم خود اعتماد دارم، آن بهترین است، و به کار خود ادامه خواهیم داد.

زیدان:

به آن چه بیل گفت پاسخ نخواهم داد، بهترین ها را برای او آرزو می کنیم و این همه چیز است.

زیدان:

ممکن است هازارد، ایسکو، واسکز و آسنسیو به لیست اضافه شوند اما خواهیم دید زیرا بازی های زیادی وجود دارد.

زیدان:

خرید مهاجم؟ هر چیزی ممکن است تا ۴ اکتبر اتفاق بیفتد، و من از تیم خود راضی هستم.

زیدان:

در دیدار قبلی کاسمیرو غایب بود و فردا ترکیب را خواهید دید، سپس در مورد غایبان از من سوأل خواهید کرد، به نظر می رسد این اتفاق تا آخر فصل رخ خواهد داد.

زیدان:

بازی های زیادی در این فصل انجام خواهیم داد و بازیکنانی خواهند بود که بیشتر از دیگران بازی نخواهند کرد. شرایط تیم این است، من به تمام بازیکنان اهمیت می دهم.

زیدان:

این تیمی است که من در اختیار دارم، هیچ چیزی نمی خواهم و چیزی درخواست نخواهم کرد، و مثل همیشه هر چیزی ممکن است تا ۴ اکتبر اتفاق بیفتد.

زیدان:

کاهش دستمزدها؟ سوأل درستی نیست، آن ها موضوعات داخلی هستند و اگر در مورد آن ها صحبت کنید با آن ها (سران باشگاه) روبرو خواهید شد، شما اطلاعات خود را دارید، نمی توانم موضوعات داخلی را فاش کنم.

زیدان:

اودگارد؟ او را خوب می شناسم، او متفاوت است و می تواند بهتر بازی کند، همچنین می تواند در پست های مختلف بازی کند. راه درازی در پیش دارد و آمادگی او عالی است، و چیز مهم این است که ما برای تمام بازی ها آماده هستیم.

زیدان:

هازارد؟ او هیچ دردی را احساس نمی کند، او باید به آرامی پیش برود زیرا خیلی با ما تمرین نکرد و چیزی که ما می خواهیم این است که با آمادگی کامل برگردد.

زیدان:

یوویچ و بنزما؟ بله می توانند با ما بازی کنند، و ما گزینه های زیادی برای بازی به شکلی متفاوت در اختیار داریم، ابزارهای زیادی در اختیار داریم و می توانم انتخاب کنم که چه کسی بازی خواهد کرد.

زیدان:

رئال‌بتیس؟ از نظر ما هیچ چیزی تغییر نکرده است، ما باید فوتبال خوبی ارائه دهیم و پیشرفت کنیم‌، زیرا همیشه می توانیم این کار را انجام دهیم.

زیدان:

پلگرینی مربی باتجربه ای است و می تواند کاری های زیادی انجام دهد، این کاری است که به خوبی در رئال‌بتیس انجام می دهد، بازیکنان خیلی خوبی جذب کرده و رئال‌بتیس خوبی در این سال خواهیم دید.

زیدان:

رئال‌‌بتیس فصل را خیلی خوب شروع کرد و ما به نوبه خود تلاش خواهیم کرد اتفاقی که در هفته گذشته رخ داد را بهبود ببخشیم.

زیدان:

هرج و مرج در بارسلونا؟ من نمی دانم که چه اتفاقی در داخل باشگاه می افتد، همه باشگاه ها امور خود را دارند، و فکر می کنم آن ها بر سر همه چیز جنگ خواهند کرد و هیچ شکی وجود ندارد.

زیدان:

بی تأثیر بودن مقابل دروازه حریف؟ بی تأثیر بودن را در این اندازه نمی بینم، زیرا خواهند گفت که فصل گذشته نیز بی تأثیر بودیم و این درست نیست.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید