| |

سادیو مانه: جایگاه کنونی ما آسان به دست نیامده است

سادیو مانه، مهاجم تیم لیورپول، در مصاحبه ای با بی بی سی اسپورت اعلام کرد جایگاه کنونی آنها هرچیزی بوده است، جز ((آسان)) !

تیم لیورپول در فصل کنونی هیچ شکستی را نداشته است و در ۲۷ بازی در لیگ‌جزیره تنها ۲ امتیاز از دست داده اند که رکوردی خارق العاده است.

آیا فصل آسانی را پشت سر می گذارید؟

آسان ؟ واقعا آرزو می کنم اینگونه بود

لیگ‌ جزیره سخت ترین لیگ دنیا است و در تک تک بازی ها شما باید با تمام توان و آمادگی خود وارد زمین بشوید. ما می دانیم که چه می خواهیم و همیشه با آمادگی وارد زمین می شویم و برای این آمادگی سخت تلاش می کنیم.

در ابتدای فصل هدف شما چیزی بود که الان به آن رسیده اید؟

هدف ما از شروع فصل قهرمانی بود تا با برنده شدن آن هم هواداران و هم باشگاه را خوشحال کنیم.

شاهکار لیورپولی ها در این فصل از تمام کسانی که چه بیرون زمین چه در داخل زمین در باشگاه بوده اند یک ((قهرمان)) ساخته است و به اعتقاد مانه شاید از کلوپ باید مجسمه ای ساخت.

به نظرم حتما یادبودی برای او خواهند ساخت. او واقعا مربی بزرگی است و کار بزرگی انجام داده است. او برای هر کاری، راه مخصوص به خودش را دارد و در زمین به هر بازیکن مسئولیت خاصی می دهد که این برای بازیکنان امر مهمی است. او در عین سخت گیری با بازبکنان رفتار بسیار دوستانه و خوبی دارد و این از نقاط قوت او محسوب می شود.

مانه در ۱۵۷ بازی ای که برای لیورپول انجام داده است، ۷۶ گل برای لیورپولی ها به ثمر رسانده است. او در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان آفریقایی دنیا است و در کشور خودش، سنگال ، از او به عنوان اسطوره ای در قید حیات یاد می شود.

بله، این روزها من در کشور خودم شخص محبوبی هستم و هموطنانم از دیدن موفقیت های من بسیار خوشحال هستند. حالا در سنگال لیورپول طرفداران بسیاری دارد. تا چند سال پیش اینگونه نبود. بیشتر طرفدار بارسلونا یا رئال مادرید یا منچستریونایتد بودند. زمانی که لیورپول بازی دارد انگار که یک بازی ملی در حال پخش است‌. اگر ما موفق به بردن لیگ بشویم، برای سنگالی ها هم اتفاق بزرگی محسوب می شود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید