میلان ساری
| | | |

ساری : ابتدای بازی خوب بودیم ولی ما به تدریج در بازی میلان محو شدیم

فوتبال724– مائوریزیو ساری از 30 دقیقه اول بازی یوونتوس و میلان راضی بود، اما آنها در یک تساوی 0-0 کوپا ایتالیا با میلان به تدریج محو شدند.

بیانکونری ها به لطف گل خارج از خانه و نتیجه بازی 1-1 در بازی رفت، به فینال کوپا ایتالیا مقابل ناپولی یا اینتر رسیدند که در تاریخ 17 ژوئن در رم بازی خواهد شد، زیرا آنها با نتیجه 0-0 توسط یک میلان 10 نفره متوقف شدند.

کریستیانو رونالدو این شانس را داشت که لحظاتی ایتدایی بازی گل بزند، اما پنالتی وی را دوناروما گرفت.

سازی سرمربی یوونتوس بعد از بازی با میلان به رای اسپورت گفت:

به طور واضح بعد از سه ماه، بازگشت به کنار زمین و دیدن تیم در حین بازی حس خوبی دارد، حتی اگر بدون هواداران یکسان نباشد.

او گفت:

من از 30 دقیقه ابتدایی بازی ما بسیار شگفت زده و راضی شدم، زیرا توپ را خیلی سریع و کاملاً مسلط حرکت دادیم، حتی قبل از کارت قرمز.

بعد از آن، ما به آرامی سرعت، شدت و عزم ذهنی خود را از دست دادیم، این یک خطر در یک استادیوم خالی است. ما خیلی خوب کار کرده بودیم، فوتبال یک و دو تک ضرب بازی می کردیم، اما بعد کم کم سرعت ما کم شد و کمی برندگی خود را از دست دادیم، بیشتر روی حرکات فردی تمرکز کردیم و دو ضرب بازی می کردیم.

مثبت این است که ما به بازیکنان حریف اجازه نمی دهیم به هیچ وجه بازی کنند. یک مدتی طول می کشد تا تناسب اندام و ذهنیت ما به 100 درصد برگردد. اگر آن را با یک بازی قبل از فصل مقایسه کنید، اوایل ژوئیه خواهد بود، اما این بدتر از پیش فصل است، زیرا استراحت خیلی طولانی تر بود.

حتما صبر می کن ، اما 30 دقیقه اول که امروز دیدم نشانه ای عالی بود.

این اولین باری بود که داگلاس کاستا، رونالدو و پائولو دیبالا در پیراهن یوونتوس با هم بازی را شروع کردند.

وی گفت:

من از رونالدو خواستم كه نقش محوری تری داشته باشد، او خوشحال شد كه این را امتحان كرد و او بازی مورد نیاز خود را در این لحظه انجام داد. او احتمالاً عادت نکرده که یک پنالتی را از دست بدهد و او بدشانس بود.

من فکر نمی کنم بازی کردن چند متر آنطرف تر باعث شود تفاوت بزرگی برای چنین بازیکن قدرتمندی ایجاد شود. هر کس 30 دقیقه اول بازی خوب بود و بعد از آن محو شد.

در این فصل طولانی عجیب پنج تعویض وجود دارد، هم در سری آ و هم کوپا ایتالیا، اما ساری به برخی پشیمانی ها اعتراف کرد.

من یک اشتباه احمقانه کردم. من با اشتیاق به داشتن 5 تعویض فکر می کردم، اما نعویض یکباره سه بازیکن خطر بزرگی بود و در آن لحظه بازی را از دست دادیم. بدیهی است که باید تغییرات را با فاصله بیشتری انجام دهم.

داگلاس کاستا را از ترس اینکه صدمه ببیند جایگزین کردم، اما وقتی او را از آنجا خارج کردم، او هنوز هم یکی از تندترین ها به نظر می رسید. او بازیکنی است که می تواند تفاوت کند.

از ساری پرسیده شد که آیا ترجیح می دهد در 17 ژوئن با ناپولی یا اینتر در فینال کوپا ایتالیا روبرو شود.

نکته مهم این است که ما در فینال هستیم، فردا خواهیم دید. ناپولی مانند ما، مزیت میزبانی خود را از دست داده است زیرا در یک استادیوم خالی بازی می کند. نتیجه بازی رفت ممکن است یک مزیت ناچیز برای اینتر باشد، اما در حقیقت باز هم هیچ چیز معلوم نیست.

ناپولی در سان سیرو در مرحله یک بر صفر پیروز شد و عصر شنبه بازی برگشت است.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید