| |

ساری: فردا در مورد کیله لینی و بوفون تصمیم می گیریم

مائوریزیو ساری فقط بر روی بازی فردا مقابل اسپال در سری آ تمرکز کرد، و عنوان کرد که جورجیو کیلینی می تواند فردا در ترکیب اصلی یوونتوس قرار بگیرد. کاپیتان مقابل برشیا از مصدومیت طولانی مدت برگشت اما ساری قرار گرفتن ملی پوش ایتالیائی را در ترکیب فردا تضمین نکرد. وی عنوان كرد كه آنها بعد از جلسه تمرینی امروز شرایط او را ارزیابی می كنند و همین موضوع برای مصدوم دیگر تیم، بوفون نیز صدق می کند.

ساری در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

“در حال حاضر، من نمی دانم. جورجیو علی رغم اینکه آخرین مرحله تمرین را از دست داد، به اندازه کافی خوب کار می کرد. ما بعد از آخرین جلسه تمرین امروز با هم ارزیابی خواهیم کرد. ما در مورد آن صحبت خواهیم کرد.”

“برای بوفون، من نمی دانم. بعدا صحبت خواهیم کرد و فردا ارزیابی خواهیم کرد.”

علی رغم اینکه یک بازی بزرگ در مقابل المپیک لیون در هفته آینده برگزار میشود، ساری نمی خواست در مورد آن صحبت کند و روی بازی آنها در رقابتهای اسکودتو فردا تمرکز می کند.

وی افزود:

“در حال حاضر، تنها مساله مسابقه فردا است. ما در حال پیشرفت هستیم. ما فقط باید در مورد مسابقه در فرارا فکر کنیم. “

وی در مورد دی بیاجیو، مربی جدید اسپال، گفت:

“قبلا آنها با سه مدافع بازی می کردند و اکنون فقط با دو نفر بازی می کنند، چیزی در دفاع آنها تغییر کرده است. یووه می داند که بازی در فرارا آسان نیست، در سال های اخیر این بازی همیشه سخت بوده است.”

“من از کوادرادو خوشحالم. او بخشی از فصل را به عنوان مدافع کناری بازی کرد و خوب هم عمل کرد. در بازی قبل ما به او نیاز داشتیم تا به پست مهاجم برگردد و او نیز در آنجا خوب عمل کرد. او بسیار قوی است.”

“خدیرا کمی نسبت به تیم عقب مانده است. بیایید ببینیم می توانیم او را به شرایط مسابقه برگردانیم یا نه. “

ساری همچنین ادعا كرد كه فدریکو برناردسکی می تواند جایگزینی برای بازی در پست داگلاس كاستا باشد.

ساری به خبرنگاران گفت:

“او بسیار خوب عمل می کند، حتی اگر تازه دوره مصدومیت را پشت سر گذاشته باشد.او هنوز توان 90 دقیقه بازی را ندارد، اما می تواند بازی کند. او در پست های مختلفی قابلیت بازی دارد. همه کاره بودن او را باید تصدیق کرد. بدون داگلاس کاستا، او می تواند در آن پست هم بازی کند. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید