ساری
| | | |

ساری: یوونتوس اینتر معتبرترین بازی سری آ است

مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس پیش از دیدار مقابل اینتر به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

این بازی معتبرترین بازی سری آ است. هم به دلیل تاریخ، هم به دلیل اعتبار دو باشگاه و همچنین در این فصل به خاطر جایگاه دو تیم در جدول. پس از دو پنجره نقل و انتقالاتی اخیر، اینتر در حال تبدیل شدن به یکی از مدعیان اسکودتو است. درست شبیه ما. انتظار یک بازی سحرآمیز و مجذوب کننده را دارم.

این بازی از لحاظ تاکتیکی دشوار خواهد بود. خواهیم دید که حریف چگونه و با چه شیوه ای بازی خواهد کرد. یکی از اهداف ما باید این باشد که توپ را بالا و در نیمه زمین آنان نگه داریم. این در بازی فردا مهم تر از همیشه خواهد بود.

ساری در در ادامه افزود:

تعدادی از بازیکنان ما از مصدومیت بازگشته اند و این واقعا پیشرفت خوبی است. در طی روز های گذشته کیفیت جلسات تمرینی ما بالا رفته است و این بسیار مهم است.

یووه فورواردهایی با شخصیت و ویژگی های متفاوتی دارد. یعنی ما با همان سیستم تاکتیکی می توانیم یک تیم متفاوت باشیم. این به دلیل آن است که ما از بازیکنان مختلف در همان چارچوب استفاده می کنیم. این بازی یک موقعیت خاص برای کریستیانو رونالدو خواهد بود، هزارمین بازی دوران حرفه ای اش. کریستیانو دستاورد های فوق العاده زیادی کسب کرده است، اما او فورا خودش را برای رسیدن به اهداف جدید آماده می کند. این برای هم تیمی هایش یک روحیه مثبت خواهد بود که به او هدیه ای به این مناسبت بدهند(کسب پیروزی در بازی)

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید