| |

سانه در بایرن بسیار خوشحال است.پودولسکی؛ سانه بازیکن بسیار عالی است

به گزارش فوتبال۷۲۴ وینگر آلمانی پس از ترک منچسترسیتی ، روز دوشنبه در کنار نیکلاس سوله در باشگاه جدید خود تمرین کرد

لروی سانه گفت پس از انجام اولین جلسه تمرینی خود از زمان ورود به این باشگاه ، از حضور در بایرن مونیخ “بسیار خوشحال است”.

بایرن روز دوشنبه فیلم هایی را در حساب رسانه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت که سرعت سانه را نشان می‌داد و وینگر جدید تیم در کنار نیکلاس سوله هم تیمی جدیدش کار می کند.

این ملی پوش آلمانی در این ماه به قراردادی به ارزش کلی 60 میلیون یورو (55 میلیون پوند / 67 میلیون دلار) از منچسترسیتی به قهرمانان بوندسلیگا پیوست و قراردادی 5 ساله با این غول باواریایی امضا کرد.

سان در گفتگوی‌کوتاهی گفت:

خیلی خوب بود.این یک گروه کوچک برای تمرین با نیکلاس سوله بود ، اما خیلی عالی بود که دوباره در زمین حضور پیدا کنم و اولین جلسه را در اینجا در زمین تمرین بایرن انجام دادم.
من از حضور در اینجا بسیار خوشحالم.

به نظر می رسید که سال گذشته سانه به بایرن می‌رفت و تنها به دلیل مصدومیت جدی زانو در طی بازی تیم مقابل لیورپول این انتقال ناتمام ماند

این بازیکن 24 ساله در این فصل فقط 11 دقیقه در لیگ برتر برای سیتی بازی کرد ، در حالی که پپ گواردیولا نشان داد که باشگاه لیگ برتر در تلاش های خود برای متقاعد کردن این بازیکن برای عقد قرارداد جدید ناکام بوده است.

بایرن در حال حاضر تأیید کرده است که در آینده سانه پیراهن شماره 10 را بر تن خواهد کرد.تیم بایرن و سانه برای احترام به حضور‌ کوتینیو‌ در تیم فعلا عکسی از سانه با پیراهن شماره ۱۰منتشر نکردند

لوکاس پودولسکی ، ستاره پیشین بایرن معتقد است که سانه علاوه بر تیم ملی برای باواریایی ها نیز عالی خواهد بود ، اما اصرار داشت که هموطن او هنوز باید پیشرفت های زیادی در این زمینه داشته باشد.

پودولسکی به Sky آلمان گفت:

آنها بهترین بازیکنان را در بایرن به دست می آورند و سانه بازیکن عالی است. البته او هنوز پتانسیل بیشتری دارد.او هنوز به سطح عالی نرسیده است. او هنوز به تجربه بیشتری در چند فصل دیگر نیاز دارد. او باید به طور مرتب با تیم ملی بازی کند و در مسابقات قهرمانی اروپا یا جام جهانی پیروز شود.

سانه در مسابقات مرحله دوم رقابت های شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا در ماه آگوست ، واجد شرایط برای بازی با بایرن نخواهد بود.

بایرن در مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها با پیروزی 3-0 در استمفورد بریج چلسی را در‌هم کوبید

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید