| | | |

سانچو میتواند هر تیمی را قوی تر کند – الیور کان جرقه صحبت از علاقه بایرن به سانچو را زد

دروازه‌بان سابق آلمان که اکنون در هیئت مدیره بایرن قرار دارد؛ صحبت های تازه ای درباره جیدون سانچو کرده است.

الیور کان در صحبت هایش علاقه بایرن مونیخ برای جذب وینگر بروسیا دورتموند یعنی جیدون سانچو را نشان داده است. کان که عضو هیئت مدیره بایرن مونیخ است درباره سانچو گفته که او می‌تواند هر تیمی را قوی کند!

او در تلوزیون آلمان قبل از نبرد درکلاسیکر علاقه‌مندی اش به سانچو را تکذیب نکرد و جرقه علاقه بایرن به سانچو را زد. کان در مصاحبه با sky sport  آلمان گفت:

الان موقع خوبی برای صحبت کردن درباره نقل و انتقالات محتمل نیست. البته که سانچو مثل دیگر بازیکنان دورتموند بازیکن خوبی است و می‌تواند هر تیمی را قوی کند. ما درباره هرچیز در زمان خودش صحبت می‌کنیم. او یک استعداد عالی با خصوصیات ویژه ای است. دورتموند بازیکن بسیار بسیار خوبی را در اختیار دارد.

سانچو به طور گسترده ای برای بازگشت به لیگ انگلیس به تیم های لیگ جزیره لینک شده است. منچستر یونایتد، لیورپول و چلسی به عنوان تیم های احتمالی وینگر سابق تیم نوجوانان منچستر سیتی معرفی شده اند.

کان تنها چهره بزرگ بایرن نیست که سانچو را تحسین می‌کند. هانسی فیلک سرمربی مونیخی ها هم از او که به دلیل مصدومیت جزئی به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم درکلاسیکر وارد زمین شد هم عنوان (( استعداد فوق‌العاده )) را به او نسبت داد.

وقتی خبرنگار پس از برد 1 – 0 مقابل دورتموند درباره سانچو از  فلیک پرسید او از سانچو تمجید کرد:

من علاقه ندارم درباره بازیکنانی که تحت قرارداد با باشگاه های دیگر هستند صحبت کنم. می‌توانم بگویم او کیفیت بالایی دارد و در پایان، او بسیار مناسب دورتموند است.

او افزود:

سانچو استعداد فوق‌العاده و با کیفیتی است. به همین دلیل است که معمولا اعتراف می‌کنیم که دورتموند بازیکن خیلی خوبی را در اختیار دارد.

سانچو تا به حال 14 گل و 16 پاس‌ گل در 26 بازی این فصل به ثمر رسانده است.

او گفت:

این موجب خونریزی قلب شما می‌شود که تماشاچی برای چنین بازی وجود ندارد. این امر بسیار غیر معمول است اما در قوانین آمده و چاره‌ای نیست. تیمی که بتواند به خوبی با این موضوع کنار بیاید سود خواهد کرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید