فشار منچستر‌
| | | | |

منچستر یونایتد با نمایندگان سانچو و دورتموند تماس گرفته است


منچستریونایتد برای انتقال احتمالی با نماینده جیدون سانچو تماس گرفته است. علاقه وینگر بوروسیا دورتموند برای بازگشت به لیگ برتر امسال به اوج خود رسیده است. یونایتد، چلسی و لیورپول به صورت جدی بازیکن 20 ساله انگلیس را زیرنظر دارند. اما منچستریونایتد از این انتقال دلسرد شده است.

طبق گفته های میرور، یونایتد سعی کرده است رقیبان خود را در راه خرید وینگر سابق منچسترسیتی شکست دهد. شیاطین سرخ با نماینده سانچو تماس گرفته اند. با این حال میرور می افزاید که یونایتد به دلیل نگرانی از پنجره نقل و انتقالات تابستانی تمایلی به ارائه یک رویکرد رسمی و بالای ۱۰۰میلیون پوند برای این جوان ندارد.

پنجره تابستان تحت تأثیر همه گیری کرونا ویروس قرار خواهد گرفت، گزارش هایی وجود دارد که احتمال می‌دهند این پنجره تا ژانویه آینده تمدید می شود.

هنوز مشخص نشده که فوتبال پس از همه گیری ویروس چه زمانی ادامه پیدا میکند. فوتبال لیگ برتر می تواند در اواخر این ماه مجددا از سر گرفته شود، اگرچه تاییدی رسمی بر این ادعا وجود ندارد.
با این حال، احتمال تعلیق بازیها تا تابستان وجود دارد.

یونایتد برای یک پنجره نقل و انتقالات شلوغ تابستانی آماده است و شیاطین سرخ امیدوار هستند که جک گرلیش یا جیمز مادسون و جیدون سانچو را به تیم خود بیاورند.

پل اینس، پیشکسوت یونایتد ادعا می کند که تابستان اد وودوارد باید دو مهاجم و هافبک مرکزی خریداری کند.

اینس گفت:

“اگر آنها می خواهند فاصله بین خود با منچسترسیتی و لیورپول را کم کنند، به یک مهاجم کلاس جهانی نیاز دارند.”

وی گفت:

“آنها با هاالند، جوانی كه به دورتموند رفت، شانس این را داشتند. واقعاً ناراحت کننده بود که منچستریونایتد برای خرید هالند فعالیتی انجام نداد.”

وی گفت:

“او بازیکن جوان بسیار خوبی است که می تواند پیشرفت کند و شما باید آنها را جذب کنید.”

“این ناامید کننده بود که آنها نمی توانند او را بگیرند. آنها باید یک نفر را داشته باشند که در هر فصل 20-25 گل بزند.”

“آنها مطمئناً نیاز به بازیکن خط میانی دیگری دارند. ما نمی دانیم او (پوگبا) میماند یا میرود و آینده پوگبا چه می شود. این داستان دیگری است که باید بعد از اتمام فصل آن را بررسی کنیم.”

وی گفت:

“آنها به دو مهاجم احتیاج دارند، می دانم که [مارکوس] راشفورد در حال بازگشت و رشد است. اما او جوان است. اما شما نمی توانید همیشه به او اعتماد کنید. برخی روزها او بسیار عالی است اما او روزهای خوب به اندازه کافی ندارد. ایگالو در پایان 30 سالگی است. او خوب عمل کرده است، اما شما برای چهار سال آینده نمیتوانید۱۰۰درصد روی او حساب کنید.”

“اگر به تمام تیم های برتر نگاه کنید، بهترین تیم ها دارای بهترین مهاجمان هستند. مهاجمان آنها در فصل بد 20-25 گل میزنند.”

“منچستر یونایتد در مورد لوکاکو اشتباه کرد و او را از دست داد. این باید هدف اصلی آنها باشد (تامین مهاجمی تراز اول)”

نوشته‌های مشابه