| | |

ستاره جوان آرسنال به امارات بازمی‌گردد

جوزف اولوو مدافع جوان آرسنال که قرضی از آرسنال به کورک سیتی رفته بود، در ژوئن به آرسنال بازمی‌گردد.

پنجره نقل و انتقالات لیگ ایرلند تا تاریخ 22 فوریه 2020 برای نقل و انتقالات داخلی یا 2 مارس 2020 برای نقل و انتقالات خارجی بسته نمی شود. در نتیجه اولوو با وجود تمام شدن مهلت نقل و انتقالات اروپا آزاد است که بتواند جابجایی خود را انجام دهد. با پیوستن به لیگ ایرلند، ماندن تا پایان فصل با کورک‌سیتی به معنای از دست رفتن شروع رقابتهای 2020/21 با آرسنال است.

در عوض، اولوو ​​در ژوئن، در پایان فصل انگلیس، به هم تیمی های آرسنالی خود می پیوندد.

اولوو ​​11 بازی برای تیم زیر 23 سال آرسنال قبل از این انتقال انجام داد، و هفت بار در ترکیب اولیه بود. او در اصل دو دوره خوب در تیم داشت. یکی در ابتدای فصل و یکی درست قبل از اینکه تیم را ترک کند، اما از سپتامبر تا نوامبر تلاش کرد تا تجربه جدیدی کسب کند.

اولوو ​​در گفتگو با وب سایت كورك سیتی، نظرات خود را درباره این انتقال اعلام كرد.

وی گفت:

این لذت بخش است. وقتی اولین بار خبر را شنیدم، با خود گفتم این فرصتی هیجان انگیز است و فکر کردم خوب است که بتوانم حرفه ای فوتبال خود را ادامه دهم. مربی برای من نوع فوتبال را که می‌خواست بازی کنیم را توضیح داد. فوتبالی مهیج بازی کنیم تا هواداران را در کنار هم قرار دهدیم.
از دید شخصی، می خواهم زمان زیادی را برای بازی بدست آورم و تا آنجا که ممکن است فوتبال بازی کنم. به طور تیمی، می خواهم به این تیم کمک کنم تا موقعیت خوبی پیدا کند و به دنبال پیشرفت در ادامه فصل  باشم.

اولوو ​​شانس این را دارد که‌ در بازی دربی مقابل شلبورن اولین بازی خود را انجام دهد. اگرچه این دو تیم رقیب محلی نیستند، اما بر اساس موفقیتشان در اوایل دهه 2000، رقابتی با یکدیگر دارند. مدافع آرسنال علاقه دارد که به آرسنال برگردد.

اولوو ​​در پایان گفت:

من همیشه بازی را در برابر رقیب بزرگ دوست دارم. من مشتاقانه منتظر چالش ها هستم تا هواداران را به  خود جذب کنم و امیدوارم فضای خوبی برای بازی افتتاحیه فصل داشته باشم.

مدیر کورک سیتی، نیل فن چیزهای مثبتی برای گفتن در مورد مدافع قرضی داشت، که برای تأیید آن باید کمی بیشتر از آنچه انتظار داشت صبر کند.

مدتی طول کشیده تا آن را به ترکیب برسانیم. ولی در‌همین مدت کم به او عادت کردیم. ما از آرسنال بخاطر کمک آنها در انجام این قرارداد بسیار سپاسگزاریم. جوزف مدتی است که با ما تمرین می کند، او یک وزنه است، او بازی را خیلی خوب می خواند.
بدیهی است حضور در آرسنال خیلی خوب است. این چیزی است که ما در این باشگاه دوست داریم. او سریع و قوی است، بنابراین او تمام خصوصیاتی را که می توانید از او بخواهید، در خود دارد.

در همین حال، دكلان كری، رئیس كورك سیتی، آن را “قرارداد بزرگ” برای این باشگاه خواند. وی همچنین به طور ویژه از آرسنال بخاطر کمک آنها در انجام این کار تشکر کرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید