ستین مسی
| | |

ستین سرمربی سابق بارسا: مدیریت مسی دشوار است او خواسته های خود را به تیم تحمیل می کند

فوتبال724– در مصاحبه ای با ویسنته دل بوسکه، مربی سابق رئال مادرید و اسپانیا برای ال پائیز، ستین در مورد دشواری مدیریت بازیکنی مانند مسی صحبت کرد. برنده شش جایزه توپ طلا و کسی که ستین بزرگترین بازیکن تاریخ را برای این بازی می داند.

ستین در مورد مسی گفت:

من فکر می کنم مسی بهترین تاریخ است. بازیکنان بزرگ دیگری نیز بودند که عالی بودند، اما تداوم این پسر در طول سالها مشابه کسی نبوده است.

مدیریت لئو دشوار است. من کی هستم که بتوانم او را تغییر دهم! اگر آنها سالها او را مانند گذشته قبول کرده اند و تغییری نکرده است.

جنبه دیگری از بازیکن بودن صرف وجود دارد و مدیریت آن دشوارتر است. بسیار دشوارتر. این چیزی است که در بسیاری از ورزشکاران ذاتی است و می تواند در مستند مایکل جردن (” آخرین رقص “) مشاهده شود. مواردی را می بینید که انتظار ندارید.

او بسیار تودار است اما باعث می شود چیزهایی را که می خواهد اتفاق بیفتد و شما ببینید. او زیاد صحبت نمی کند.

ستین اعتقاد دارد که با توجه به عقاید امروزش بهتر بود که تصمیماتش را با توجه به منفعت کل باشگاه می گرفت، نه برای منفعت یک بازیکن خاص، مثل مسی .

پس از ترک باشگاه آنچه که من الان می توانم روشن کنم این است که در زمان های خاص باید تصمیمات دیگری می گرفتم، اما چیزی بالاتر از شما وجود دارد: باشگاه.

و این بالاتر از رئیس باشگاه، بازیکن و مربی است. این باشگاه و هواداران است. آنها کسانی هستند که بیشترین احترام را به آنها مدیون هستید و شما باید کاری را انجام دهید که برای کل باشگاه مناسب تر باشد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید