ستین
| |

ستین : هم نیمار را میخواهم هم لاوتارو را – لالیگا باید بارسلونا را قهرمان اعلام کند

فوتبال724 – اگر سرمربی بارسلونا، کیکه ستین بتواند انتخاب کند، او ترجیح می داد که مهاجم اینتر میلان16، لاوتارو مارتینز و ستاره پاری سن ژرمن نیمار را همزمان در اختیار داشته باشد.

شایعات نقل و انتقالات پیرامون لاوتارو، تا زمانی که وی تصمیم نهایی را بگیرد، همچنان ادامه خواهد یافت؛ و بارسلونا دائماً به عنوان مقصد بعدی وی معرفی می شود.

اما پیامدهای مالی چنین عملی می تواند به این معنی باشد که آنها باید بین قهرمان سابق خودشان، نیمار، و ستاره جدید آرژانتینی، مارتینز، یکی را انتخاب کنند، اما مربی سابق رئال بتیس نمی تواند از بین آنها انتخاب کند.

وی به ال لارگوئر گفت:

من هر دو را انتخاب می کنم، زیرا آنها بازیکنان خوبی هستند. من در مورد آینده فکر نمی کنم، بلکه در زمان حال زندگی می کنم.

نیمار فوتبالیست خوبی است و همه دوست دارند بهترین ها را تمرین دهند. اما ما می دانیم که او هزینه زیادی دارد و خرید وی آسان نیست.

فدراسیون فوتبال اسپانیا با توجه به وضعیت فعلی به دلیل همه گیری جهانی کروناویروس، پیشنهاد کرد که چهار تیم برتر حال حاضر لالیگا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

ستین همچنین احساس می کند که دادن عنوان قهرمانی لالیگا به بارسلونا “منطقی ترین کار” است، اما اصرار دارد که وی می خواهد قهرمانی را در زمین کسب کند.

ستین به ال لارگوئر گفت:

اگر ما نمی توانیم بازی ها را از سر بگیریم، منطقی ترین کار این است که عنوان قهرمانی را به بارسلونا بدهیم. اما من نمی خواهم ایگونه قهرمان شوم و عنوان قهرمانی را جشن نمی گیرم.

وی اضافه کرد:

و هشت تیم وجود دارند که می توانند لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورند، اکنون لیورپول حذف شده است و هر تیمی می تواند قهرمان شود. لئو مسی می خواهد آن را ببرد و خوب بازی می کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید