سرخیو راموس پس از پایان مذاکرات قرارداد ، رئال مادرید را ترک می کند

به گزارش فوتبال۷۲۴ مدافع میانی سرخیو راموس قصد دارد تابستان امسال از رئال مادرید دور شود و از ادامه درخواست هایش در مورد قرارداد جدید سر باز زد.

قرارداد فعلی مدافع 35 ساله در تابستان امسال به پایان خواهد رسید و رئال به او این فرصت را داده بود که یک قرارداد جدید یک ساله با کاهش حقوق همانطور که بقیه اعضای تیم پذیرفته بودند امضا کند ، اما راموس قبول نکرد و در عوض برای معامله دو ساله با همان دستمزد قبلی گفتگو میکرد

رئال به پیشنهادی برای سال دوم متوسل شد ، اما صحبت ها خیلی زود متوقف شد و همه نشانه ها نشان می داد که زمان راموس در سانتیاگو برنابئو به پایان رسیده است.

اکنون ، cop اظهار داشت که راموس قطعاً در این تابستان از رئال خارج خواهد شد و به پایان همکاری 16 ساله خود با لوس بلانکوس منجر خواهد شد.

هر دو راموس و رئال می خواستند توافق نامه ای برای حفظ مدافع افسانه ای در این باشگاه پیدا کنند تا زمان بازسازی برنابئو در سال 2023 ، اما امتناع راموس از موافقت با کاهش دستمزد سرنوشت او را جدا می کند.

 

رئال از هر بازیکنی خواسته است که پس از شیوع COVID-19 ، با کاهش اندک حقوق و دستمزد موافقت کند ، که این امر به برجسته کردن میزان خرج کرد آنها در چند فصل گذشته کمک کرده است ، اما راموس احساس کرد که او مستحق ماندن در دستمزد فعلی خود است – به ویژه هنگامی که به لوکاس وازکز پیشنهاد افزایش حقوق داده می شود.

وازکز در حال پایان قرارداد خود است و چندین پیشنهاد را در جستجوی افزایش دستمزد رد کرد و درست زمانی که به نظر می رسید همه امیدها از دست رفته است ، رئال با شرایطی که به دنبالش بود رفت و در حال نهایی کردن توافق برای حفظ این بازیکن همه کاره است.

در کنار پرداختن به این قراردادها ، رئال باید خود را برای یک سرمری جدید برای جایگزینی زین الدین زیدان اماده کند.

 

اعتقاد این است که رئال ایده استخدام آنتونیو کونته یا رائول گونزالز را رد کرده و آرزوی آنها برای انتخاب مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاری سن ژرمن است اما تیم فرانسوی تمایلی به از دست دادن رئیس خود ندارد.

شبکه جستجو گسترده شده است و یک کاندید در حال حاضر سرمربی بلژیک روبرتو مارتینز است اما او در مورد جانشینی رونالد کومان با بارسلونا در حال گفتگو است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید