| | |

سرمربب سابق کای‌هاورتز: من متوجه تاکتیک و برنامه لمپارد برای کای نمی‌شوم ولی بازیکن ۱۰۰میلیونی باید گل بزند و بازی کند

به گزارش فوتبال۷۲۴ کای هاورتز پس از انتقال 80 میلیون یورویی خود از بایر۰۴لورکوزن به چلسی واقعاً افت کرده است. بازیکن هجومی 21 ساله آلمانی به دنبال فرم برتر و موقعیت ایده آل خود در جمع آبی ها است
وی از انتقاد مربی سابق وی پیتر بوش نیز در امان نمانده است. مربی بایر که زمانی مربی او بود ، از پیشرفت دونی ون‌بیک (23) که در سال 2020 با 39 میلیون یورو از آژاکس آمستردام به منچستریونایتد نقل مکان کرد نیز متعجب است.

بوش به “Athletic” در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان سابقش در چلسی و من یونایتد چنین کار سختی دارند ، گفت:🔻

“گفتن برای من دشوار است.” “برخی از بازیکنان در تمام لیگ ها به زمان بیشتری نسبت به دیگران نیاز دارند. اما من تعجب می کنم که چرا منچستر یونایتد دانی را آورد؟
شما در حال حاضر بهترین بازیکن لیگ را در این پست دارید: برونو فرناندز ، در خط هافبک آنها جایی برای شماره 10 دیگر وجود ندارد. دانی می تواند به عنوان شماره 6 بازی کند ، اما باید یک زمین بازی جمع و جور باشد.

در مورد هاورتز بوش گفت:🔻

“در مورد کای ، من می توانم درک کنم که چرا چلسی او را آورده است ، اما من هنوز دقیقا نمی‌دانم فرانک لمپارد چه ایده ای برای او دارد. “پس از سقوط به مقام نهم ، مربی آبی ها هر روز بیشتر مورد انتقاد قرار می گیرد.
“این واقعاً خوب است که او در مطبوعات از کاب پشتیبانی می کند. اما در پایان شما باید گل تحویل دهید ، باید امتیاز بگیرید و امتیاز بگیرید. برای یک انتقال 100 میلیون یورویی باید بازی کنید و او این کار را نمی کند. “در چهار بازی گذشته لیگ برتر ، هاورتز فقط تعویض شد و حداکثر 18 دقیقه در زمین بود.

بوش پس از دو شکست متوالی تیمش عذرخواهی کرد🔻

“هنگامی که من بازیکن بودم ، از این متنفر بودم که مربی فقط در مورد ذهنیت صحبت می کرد. و چرا؟ چون خیلی راحت است که انگشت خود را در به سمت دیگران بگیرید و بگویید “ذهنیت عمومی خوب نبود ، آنها نمی خواستند به هر قیمتی برنده شوند.
” در بازگشت از فرانکفورت با اتومبیل به این فکر کردم و با خودم گفتم که باید روز دوشنبه از تیم عذرخواهی کنم ،
وقتی به تیم برگشتم ، برایم کاملاً واضح بود که اصلاً این ذهنیت نیست. تقصیر من این بود که نتوانستم ترکیب درست را در زمین انتخاب کنم. فرانکفورت همیشه بازیکنان آزاد نزدیک توپ داشت و ما در فشار آوردن اشتباهات زیادی انجام دادیم ، همه کارها را اشتباه انجام دادیم. من همیشه نسبت به بازیکنانم انتقاد دارم ، اما نسبت به خودم و کادرم نیز انتقاد دارم. من امروز صبح به تیم نشان دادم که اگر چنین اشتباهاتی کنیم نمی توانیم پیروز شویم.

از زمان روی کار آمدن بوش در دسامبر 2018 ، به طور متوسط ​​1.93 امتیاز در هر بازی کسب کرده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید