لوئیز سبایوس
| | |

سرمربی آرسنال، آرتتا در مورد دعوای لوئیز و سبایوس: مشکل حل شد، با آنها برخورد کردیم

فوتبال724– میکل آرتتا گزارشات مربوط به درگیری بین دنی سبایوس و دیوید لوئیز در تمرین را کمرنگ کرده است، و می گوید که این حوادث همیشه پشت درهای بسته اتفاق می افتد.

نشریه اتلتیک روز پنجشنبه گزارش داد که سبایوس و لوئیز در تمرین آرسنال درگیر شده اند.

گزارش شده بود که لوئیز به صورت سبایوس ضربه زد و هافبک اسپانیایی تمرین را با خراش روی بینی خود ترک کرد، اگرچه سبایوس که این فصل به صورت قرضی از رئال مادرید در لندن است، این داستان را در رسانه های اجتماعی “جعلی” عنوان کرد.

آرتتا با لبخند گفت:

من از دور واقعا دید بدی داشته ام. به همین دلیل ما پشت درهای بسته تمرین می کنیم.

تمرین بسیار رقابتی است و این مسائل بارها اتفاق می افتد. این مسائل بلافاصله در تیم حل می شوند و چیز زیادی برای گفتن نیست.

سرمربی تویچی ها گفت:

این مساله حل شده، توضیح داده شده و در تیم و باشگاه با آن برخورد شده است. ما مکالمه ای داشتیم و آنچه را که انتظار داشتم توضیح دادم.

در حال حاضر عوامل شخصی زیادی وجود دارد و همچنین از طرف ما، ما باید جای آنها باشیم. بسیاری از بازیکنان با مشکلات مختلفی روبرو هستند، مانند هر فرد عادی، و گاهی اوقات بر اساس نیازها یا لحظه یا آنچه مردم از آنها انتظار دارند تصمیم گیری می کنند.

خواه درست باشد یا غلط، پس از آن واضح است که موضوعی است که باید درباره آن بحث کنیم. اما، دوباره به روش صحیح برخورد شده است و اجازه دهید ادامه دهیم.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید