|

سرمربی اسپورتینگ لیسبون بدون ترس از دورتموند با یا بدون هالند می‌گوید

به گزارش فوتبال۷۲۴ اسپورتینگ روز سه شنبه در دورتموند با بروسیا در چارچوب لیگ قهرمانان بازی می کند

به گفته روبن فلیپه مارکس آموریم  ، می خواهد تصویری دیگر در روز سه شنبه مقابل بروسیا دورتموند ارائه دهد ،
شکست اسپورتینگ مقابل آژاکس (1-5) در دور اول لیگ قهرمانان “نشانه هایی برجای گذاشت” و راهی برای پنهان کردن آن وجود ندارد:🔻

 

آموریم : نتیجه بازی با آژاکس ضربه محکمی بود. اما اولین بازی به پایان رسید و اکنون آماده رفتن به بازی بعدی هستیم. تفاوت بزرگی که امیدوارم شاهد آن باشم سازگاری تیمم با حریف است. من و بازیکنان اشتباهات را تجزیه و تحلیل می کنیم.ببینید ما چگونه با این تیم مبارزه می کنم. امادگی می تواند تفاوت اصلی در این بازی باشد.

قدرت آلمانی ها غیرقابل انکار است، اما مربی شیرها ترجیح می دهد به کار تیمش توجه کند:

«تمرکز ما باید روی تیم ما باشد. بروسیا بسیار قوی است و حریف بسیار سختی بوده است. اما پس از شکست در برای اولین بار، تمرکز بر روی تیم ما است، بر روی آنچه می توانیم پیشرفت کنیم. ما با ایده های خود بازی می کنیم، ارزش حریف را در نظر می گیریم، اما بر آنچیزی که می توانیم تمرکز کنیم، تمرکز می کنیم.»

آموریم همچنین شک و شبهه استفاده از مهاجم نروژی ارلینگ هالند را کم اهمیت جلوه داد و گفت این مورد نوع بازی اسپورتینگ را تغییر نمی دهد.

سرمربی پرتغالی گفت:

 

«البته هالند بازیکن بزرگی است، اما شیوه بازی ما با [تغییر در ترکیب]یازده نفره بوروسیا تغییر نمی کند. ما می دانیم که این بازی و توانایی بروسیا در ارائه بازی و اینکه می خواهد در سیگنال ایدونا پارک مالک توپ [و میدان] باشد، چه تاثیری بر بازی [ما] دارد، اما ما بازی خود را انجام می دهیم.
ما باید توپ را در اختیار داشته باشیم و این همان چیزی است که ما سعی می کنیم انجام دهیم، به ویژه در ابتدای بازی. ما باید بهتر از بازی قبلی شروع کنیم. میل به پیروزی همانند بازی اول و از هیچ چیزی هراسی وجود ندارد. ما باید رقابت کنیم و بازی کنیم تا شور دیگر این رقابت ها را به ارمغان بیاوریم. ما از مشکلات زیاد لیگ قهرمانان آگاه هستیم و همه چیز را انجام می دهیم تا نتیجه دیگری داشته باشیم.»

در پایان کنفرانس مطبوعاتی، روبن آموریم همچنین به مصدومیت پدرو گونچالوز پرداخت:🔻

 

«مصدومیت او طولانی نمی شود. این مشکلی است که به روزهای حضچر در تیم فامالیکائو برمی گردد. پدرو گونچالوز بخاطر ارزشش و جوانی و کیفیتش برای ما بسیار مهم است. و تا هر زمانی که طول بکشد صبور خواهیم بود. عمل جراحی همیشه آخرین کاری است که انجام می شود و ما اطمینان داریم که [گونچالوز] بدون پشت سر گذاشتن آن [به تیم] باز خواهید گشت.»

 

در بازی روز سه شنبه مقابل اسپورتینگ در دور دوم گروه C مرحله گروهی لیگ قهرمانان که در سیگنال ایدونا پارک برگزار و توسط سردجان یوانوویچ داور صربستانی سوت زده می شود. حضور هالند و رویس در ابهام است:🔻

 

«در رابطه با ارلینگ هالند و مارکو رویس، ما باید تا آخرین تمرین صبر کنیم. مساله خوشایندی [برای ما] خواهد بود.»

 

در دور اول گروه C قهرمانان ، بروسیا دورتموند 2 بر یک مقابل بشیکتاش به برتری رسید و اسپورتینگ در خانه توسط باشگاه هلندی آژاکس با نتیجه 5-1 شکست خورد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید