گنبری بایرن
| | | |

سرژ گنبری ستاره بایرن مونیخ : لیگ قهرمانان همه چیز است، چند روز طول کشید تا به خودم آمدم

فوتبال724– سرژ گنبری وینگر مهاجم بایرن مونیخ و یکی از ستاره های فصل قبل اروپا مصاحبه مفصلی انجام داده و به سوالات مختلف پیرامون قهرمانی و آرزوهایش پاسخ داده است.

سرژ گنبری درباره فتح لیگ قهرمانان اروپا:

یادم هست بعد از بازی من، دیوید و یوزوآ فقط روی دایره میانی زمین فقط نشسته بودند و فقط به اطراف نگاه می کردند. وقت گذراندن با این دو نفر فوق العاده است. یکسال تمام در کنار هم بازی میکنید بعد در پایان جشن میگیرید.

لیگ قهرمانان همه چیز است و جامی است که هر کودکی با رویای آن بزرگ می شود. بالا بردن این جام در شما احساسی بوجود می آورد که شما حتی نمی توانید آنرا برای مردم توصیف کنید. چون خیلی لبریز از احساسات هستید و خیلی خوشحالید که جام را بدست آورده اید.

چند روز طول کشید تا به خودم آمدم و احساساتم نسبتا فرونشاندم. و این تورنمتی است که میخواهم دوباره آنرا فتح کنم و میگویم که میخواهیم آنرا دوباره بدست آوریم.

ما تیمی داریم که پر از استعدادهای عالی هست. شخصیتهای بزرگ هست. انگیزه های زیادی هست. هدف ما فتح لیگ قهرمانان به هر تعداد که میتوانیم و همزمان در اوج هم باشیم. شاید شبیه بارسلونا، یا رئال مادرید که این جام را سه بار متوالی فتح کردند. ما میخواهیم همین کارها را بکنیم.

گنبری درباره اینکه آیا بایرن دوباره در این فصل تیم مدعی می ماند:

این فصل؟ بله فکر میکنم چنین باشد. فتح بوندسلیگا در فصل گذشته اعتماد به نفسی به ما داده که ما را از فتح دوباره بوندسلیگا مطمئن می سازد و به ما مسیر بازی کردن و تسلیم نشدن را داده است. ما تشنه فتح بوندسلیگا هستیم ولی همه ما می دانیم که کار دشواری است.

گنبری درباره دوره کوتاهش در باشگاه وست برومویچ:

اوضاع در وست برومویچ خوب پیش نرفت ولی به بازی کردن در آنجا ادامه دادم و یکی از چیزهایی که پذیرفتم: همیشه به بازی کردن ادامه بده و همیشه بدان که چه وقتی به خانه بروی. من همیشه به توانایی های خودم باور داشتم. اگر فرد دیگری توانایی من را قبول نداشته باشد، من چه کاری میتوانم بکنم؟

گنبری:

در پایان روز، اگر به وست بروم نمی رفتم، اگر آنگونه که رفتم، نمی رفتم، الان اینجا در بایرن نبودم، برنده جام لیگ قهرمانان نمی شدم در یک فصل 5 تا جام نداشتم و در بهترین باشگاه – البته به نظر من – دنیا بازی نمی کردم.

سرژ گنبری درباره آرزوها و بلند پروازیهایش:

یرای خودم یک آرزوی من یعنی بهتر و بهتر شدن تا در ترکیب تیم منتخب فیفا قرار گرفتن و در نهایت شما نمیتواند بفهمید. فکر میکنم هدف همه فوتبالیست ها گرفتن توپ طلاست.

در پایان می توانم بگویم این بلند پروازی در مسیرم برای تبدیل شدن من به این کسی که هستم کمک زیادی کرد. و این همه داستان است.

سرژ گنبری درباره دوره کوتاهش در آرسنال:

ریسک بزرگی کردم. چه از نظر فوتبالی و چه از نظر شخصیتی رشد کردم. چالشهای جدیدی را گذاراندم و از جای راحت خودم، خانواده ام، دوستانم و مدرسه ام، دور بودم. فکر میکنم این مساله به من کمک کرد تا از نظر شخصیتی سریعتر رشد کنم.

گنبری :

زندگی در لندن و دیدن همه چیزی بود که این شهر چند فرهنگی علاوه بر فرهنگ خود انگلیس ارائه می دهد عالی بود. فکر میکنم اگر به آرسنال نمی رفتم، تمام این چیزها را نمی دیدم و نسبت به سایر مکانهای دنیا با دید باز نگاه نمیکردم.

گنبری درباره جمال موسیالا :

او استعداد شگفت انگیزی دارد. او خجالتی نیست. او فرصت زیادی دارد و امیدوارم به رشد خود ادامه دهد و از استعدادهایش بجای تیم ملی انگلیس برای تیم ملی آلمان استفاده کند. بخاطر من!

ما فرصتی نداریم و داریم اجازه میدهیم این استعداد از آلمان برود. من بیشترین سعی خود را میکنم [تا او را برای تیم ملی آلمان نگه دارم]. او یک بازیکن خیلی خیلی بزرگی است. چندباری که در تمرینات شرکت داشت نشان داد که بازیکن فوق العاده ای خواهد شد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید