رئیس سری آ
| | | |

رئیس لیگ سری آ : اینتر قبول نکرد در روز دوشنبه بازی کند

پائولو دال پینو، رئیس لیگ سری آ ، تأكید كرد كه اینتر حاضر به بازی یوونتوس در روز دوشنبه با درهای باز نشد. “آنها باید مسئولیت خود را به عهده بگیرند و از لیگ منحرف شده صحبت نکنند.”

اختلاف نظر درباره تصمیم به تعویق افتادن 5 بازی سری آ از جمله یوونتوس با اینتر تا 13 می باعث جنجال های بزرگی شده است، زیرا روز پنجشنبه اعلام شده بود که آنها به دلیل شیوع کروناویروس در پشت درهای بسته بازی خواهند کرد.

به په ماروتا، مدیر اینتر، ادعا كرد كه لیگ سری آ قصد دارد بدون اطلاع باشگاهها، برنامه بازی ها را مجدداً تنظیم كند، و یك لیست “تحریف شده” ایجاد كند و بنابراین كل فصل را تغییر دهد.

اکنون دال پینو روایت خود را از وقایع به گازتا دلا اسپورت داده است که با ماروتا بسیار متفاوت است.

وی افزود:

“در روز جمعه، من و مدیر کل د سیروو به اینتر پیشنهاد بازی با یوونتوس در شامگاه دوشنبه با حضور تماشاگران را دادیم.”

“اینتر قاطعانه از قبول این پیشنهاد امتناع ورزید. بنابراین آنها باید مسئولیت تصمیمات خود را بر عهده بگیرند و درمورد شرایط غیرمترقبه یا لیگ تحریف شده صحبت نکنند.”

دستور قفل شدن در ورزشگاهها در سه منطقه از شش منطقه تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا یعنی پیمونت، لیگوریا و فریولی، قرار است امشب نیمه شب منقضی شود.

یک هفته دیگر در مناطقی که صدها مورد ابتلا بیشتر از جاهای دیگر وجود دارد، تمدید شده است. لومباردی (615)، ونتو (191) و امیلیا-رومانا (217).

از چهارشنبه، مدارس در پیمونت بازگشایی می شوند، بنابراین می توان بازی را با هواداران در تورین، به صورت ویژه ای برگزار کرد، اما نه کسانی که از لومباردی سفر می کنند، به عنوان مثال میلان.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید