ترازنامه
| | | | | | | | | |

سری آ یک پنجره نقل و انتقالات اضافی را در نظر دارد چون یوونتوس به 90 میلیون یورو نیاز دارد

فوتبال724- ژوئن ماه نجات در فوتبال ایتالیا محسوب می شود. با عجله قبل از پایان سال مالی، نقل و انتقالات توافقی را برای تصحیح ترازنامه باشگاه ها انجام می دهند. در طول بحران کروناویروس، کسری مالی حتی قابل توجه تر است و در نتیجه، سری آ ممکن است یک پنجره نقل و انتقالاتی فوق العاده را اجرا کند. اما در این معاملات موضوع مربوط به انتقال پول واقعی نخواهد بود.

طبق اعلام گازتا دلو اسپرت، جلسه فدراسیون فوتبال ایتالیا FIGC، که قرار است در تاریخ 20 ماه می برگزار شود، در مورد بازگشت بازی های این فصل و همچنین در مورد نقل و انتقالات نیز بحث خواهد شد، از جمله یک پنجره کوتاه در ماه ژوئن. این امر به باشگاهها امکان می دهد تا قبل از پایان سال مالی، صورت های مالی خود را اصلاح کنند. سپس یک پنجره معمولی تر از 3 آگوست تا 2 اکتبر قابل اجرا است.

مانولاس، فن هوسدن و دیگران؛ رم و اینتر ژوئن گذشته صورت های مالی را اصلاح کردند

سال گذشته رم مهمترین معامله کننده در آخرین لحظه حتی قبل از باز شدن پنجره نقل و انتقالات بود. به عنوان مثال، مدیر منطقه ایتالیا ترانسفر مارکت، دیتل، به یاد می آورد:

به عنوان مثال، رم با ناپولی و یوونتوس قراردادهایی را برای اصلاح تراز مالی انجام داد و در نتیجه مجبور شد قراردادهای زیر ارزش واقعی را بپذیرد.

یک نمونه انتقال کنستانتینوس مانولاس است که با 36 میلیون یورو به ناپولی پیوست (9 میلیون یورو پایین تر از ارزش بازار). مثال دیگر لوکا پلگرینی است. انتقال 22 میلیون یورویی وی به یوونتوس قبلاً در ژوئن گذشته مورد توافق قرار گرفته بود.

دیتل گفت:

این بازیکنان هنگام باز شدن پنجره نقل و انتقالات در ماه ژوئیه منتقل شدند.

وی گفت:

اما از آنجا که نقل و انتقالات قبلاً توافق شده بود، پول قبل از پایان سال مالی در حساب های باشگاه واریز می شد. اینتر میلان همچنین با فروش بازیکنان جوان با گزینه خرید، از این سازوکار استفاده کرد. یکی از نمونه ها زینیو فن هوسدن است. این جوان 19 ساله با 12 میلیون یورو فروخته شد.

یووه باید انتقال کریستیانو رونالدو را متعادل کند. بازیکنانی که باید معامله شوند؟

یوونتوس می تواند یک بار دیگر یک باشگاه فروشنده در بازار باشد. تنها در این فصل، قبلاً در منطقه 200 میلیون یورو درآمد داشته است. اما برای تعادل ترازنامه در این سال مالی، باشگاه باید درآمد را افزایش دهد.

از زمان خرید کریستیانو رونالدو، یوونتوس با فروش بازیکنان در بازار نقل و انتقالات، صورت های مالی را متعادل کرده است. دیتل گفت:

این تنها راه رقابت با باشگاه های لیگ برتر است.

سال گذشته این باشگاه 160 میلیون یورو درآمد داشته است. در ایتالیا شایعاتی مبنی بر کمبود بین 80 تا 90 میلیون یورو درآمد وجود دارد که یوونتوس باید در ماه ژوئن به دست بیاورد.

یک چیز را باید در خاطر داشته باشید؛ این مربوط به پول واقعی نیست بلکه بیشتر در مورد مجوز فیرپلی مالی فدراسیون فوتبال ایتالیا و یوفا است. دیتل گفت:

یووه می تواند دو بازیکن با بارسلونا مبلغ ایکس میلیون دلار مبادله کند و روی کاغذ هم این معامله مشخص است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید