|

سر الکس فرگوسن از کمپین مارکوس راشفورد برای تهیه وعده های غذایی کمکی رایگان برای کودکان بی‌سرپرست حمایت خواهد کرد

به گزارش فوتبال۷۲۴ نشریه تایمز ، یکی از بزرگترین و معتبرترین روزنامه های انگلیس ، خوانندگان خود را به کمک به کارزار راشفورد فراخواند و سر الکس گفت که مبلغ جمع آوری شده را دو برابر خواهد کرد.

فرگوسن به همراه دوست خیرخواه انگلیسی خود مایکل موریتز یک صندوق مشترک با ارزش حداکثر 2 میلیون پوند ایجاد می کنند و هر پوند ارسال شده توسط خوانندگان روزنامه تایمز را دو برابر می کند. سپس کل مبلغ به یک خیریه غذایی که راشفورد با آن همکاری می کند ، اهدا می کنند.

📣سر الکس در مصاحبه ای با این نشریه گفت:

🎙”من تازه از دیدن اینکه چه تعداد از مردم به غذا احتیاج دارند شوکه شدم. – مارکوس به معنای واقعی کلمه چشم همه انگلیسی ها را باز کرد. او کار خارق العاده ای انجام داد و همه ما به او بسیار افتخار می کنیم! ”

🎙”بازیکنان فوتبال در انگلیس افراد مشهوری هستند و دلیلی نمی بینم که چرا آنها نمی توانند از شهرت خود به درستی استفاده کنند. مارکوس راه را به آنها نشان داد و امیدوارم افرادی که در موقعیت های اجتماعی هستند به راشفورد بپیوندند و از این کارزار بزرگ حمایت کنند. ”

🎙”چه توصیه ای به مارکوس می کنم؟ می ترسم به توصیه های او احتیاج داشته باشم نه برعکس. کاری که او در سن 23 سالگی انجام می دهد شگفت انگیز است! من نیازی به مشاوره دادن به مارکوس ندارم ، زیرا او در حال حاضر از همه ویژگی های لازم برخوردار است. من می بینم که او چگونه زندگی می کند ، من حیا او را می بینم ، می بینم که با پول ذهنیت او تغییر نکرده است. “‌‌

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید