سانچو منچستریونایتد
| | | | |

سه اسطوره منچستریونایتد اکیدا توصیه می کنند شیاطین سرخ جیدون سانچو را بخرند

فوتبال724– مدافع سابق اولدترافورد، مهاجم 20 ساله دورتموند را ستایش می‌کند و می گوید از پیوستن سانچو به منچستریونایتد شدیدا استقبال می کند.

مهاجم جوان انگلیسی که در رده جوانان در تیم منچسترسیتی بازی کرده است، پس از نمایش های عالی در بوندسلیگا، چند ماه است که هدف شیاطین سرخ در نقل و انتقالات قرار گرفته است.

فوتبال روز شنبه در آلمان از سر گرفته می‌شود. تیم دورتموند در دیداری حساس مقابل شالکه در دربی معروف روهر قرار می‌گیرد و به دنبال تلاش برای رسیدن به صدر جدول است.

این بازیکن 20 ساله با 14 گل و 16 پاس گل در 23 دیدار بوندسلیگا، یکی از عناصر اصلی در قرار گرفتن دورتموند در رتبه دوم محسوب می شود و فردیناند دوست دارد او را در تیم سابق خود در اولدترافورد ببیند.

فردیناند در پاسخ به این سؤال كه آیا یونایتد به دنبال سانچو است، در آكادمی آكرو در اینستاگرام توضیح داد:

امیدوارم كه آنها این كار را انجام دهند.

سانچو از تابستان سال 2017 در آلمان حضور داشته است اما اولین بار در ژانویه 2018 تأثیر جدی در بازی ایجاد کرد. او در نیمه اول فصل گذشته خود را به عنوان یک بازیکن موثر نشان داد. او فصل را با 12 گل و 17 پاس گل در لیگ به پایان رساند و همچنان به پیشرفت خود در تیم فعلی، دورتموند، ادامه داده است.

او اکنون 90 بار برای دورتموند به زمین رفته است و در مجموع 31 گل برای این باشگاه و همچنین 42 پاس گل برای هم ‌تیمی های خود به ثبت رسانده است. همین امر او را به یکی از شایعه‌ سازترین بازیکنان اروپا در نقل و انتقالات تبدیل کرده است.

فردیناند به جمع افرادی پیوسته است که اعتقاد دارند منچستریونایتد نیاز به جوان‌سازی تیم دارد و سانچو بهترین گزینه است.

اوون هارگریوز اظهار داشت:

او یک بازیکن رویایی است. او مرا به یاد نیمار جوان می اندازد.

نکته جالب این است که برای بچه های جوان که او را تماشا می کنند، می بینند که می توانند به شکلی خلاقانه بازی کنند، حتی اگر فوتبال آنقدر ساختار یافته باشد.

وی گفت:

او سبک خودش و فوتبال خیابانی را بازی می‌کند. این چیزی است که او را بسیار بی‌نظیر می کند.

در همین حال پل اینس توصیه کرد که شیاطین سرخ “پولها را از بانک‌خارج کند” تا ستاره روهر را بخدمت بگیرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید