سه بازیکن لسترسیتی به دلیل داشتن علائم بیماری کرونا قرنطینه شدند

برندان راجرز سرمربی تیم لسترسیتی تایید کرد که سه بازیکن این تیم به دلیل داشتن علائم مشابه این بیماری قرنطینه شده‌اند. در مصاحبه پیش از دیدار با واتفورد در سری دیدارهای لیگ برتر راجرز این شایعه را تایید کرد و بیان کرد که باشگاه در اقدامی پیشگیرانه این بازیکنان را قرنطینه کرده است. وی افزود

سه بازیکن ما که علائم این بیماری داشته‌اند از بقیه اعضای تیم جدا شده و درقرنطینه‌اند. ما بنا به دستورالعمل‌های فدراسیون در این زمینه عمل کرده‌ایم اما به صورت نرمال برای بازی آینده اماده می‌شویم.

مطابق با قانون بازیکن‌هایی که دارای علائم خفیف هستند باید از سایر بازیکنان جدا شوند هرچند که دراین مرحله نیازی به تست گرفتن از آنها نیست. راجرز ابراز امیدواری کرد که مسابقه طبق برنامه قبلی انجام شود هرچند که بازی کردن بدون حضور تماشاگران را ناخوشایند می‌داند. وی درادامه می‌گوید

باعث تاسف است اگر انجام بازی به تاخیر بیوفتد هر چند که سلامتی جامعه در اولویت است. یک بازی فوتبال شامل بازیکنان و تماشاگران می‌شود و اگر تنها یک نفر از آنها غایب باشد شرایط مثل قبل نیست.

همچنین راجرز تایید کرد که مدافع راست تیمش، ریکاردو پریرا با مصدومیتی شش ماهه مواجه شده است و بازیساز تیمش جیمز مدیسون نیز دچار مصدومیت از ناحیه ماهیچه ساق پا شده است. لسترسیتی در جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد این تیم تا پایان رقابت‎‌ها نه بازی در پیش دارد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید