سولسشائر مورینیو
| | | | |

سولسشائر : برای مورینیو احترام زیادی قائلم، مگوایر در دسترس است

فوتبال724– از سری مسابقات پریمیرلیگ انگلستان این هفته دو تیم منچستریونایتد و تاتنهام هاتسپرز به مصاف هم خواهند رفت. اوله گونار سولسشائر سرمربی شیاطین سرخ پیش از دیدار با شاگردان مورینیو پاسخگوی خبرنگاران بود.

برای مهار هری کین چه برنامه دارید؟

برای رویارویی با تیمی قدرتمندی مثل آنها و بازیکنی با کیفیتی مانند هری کین باید به خوبی آماده شویم. کین یکی از بهترین مهاجم های دنیاست، ما تلاش خود را خواهیم کرد که او را متوقف کنیم.

فعالیت در بازار نقل و انتقالات تمام شده ؟

تمام تمرکز من و تیمم بر روی این بازی است و در مورد این مسائل ترجیح میدهم فعلا صحبتی نکنم. باشگاه در تلاش است تا بهترین ترکیب ممکن را در اختیار ما بگذارد، اگر ورودی یا خروجی در کار باشد خواهید فهمید.

خط خوردن گرینوود از لیست سه شیر ها؟

میسون یکی از بهترین استعدادها برای آینده و تیم ملی انگلیس در خط حمله است. مطمئنم بازیهای زیادی برای انگلستان انجام خواهد داد. اتفاق های اخیر یک درس برای او بود و باید به تصمیم ساوتگیت احترام گذاشت‌.

مگوایر به بازی فردا میرسد ؟

مگوایر در بازی آخر لیگ برتر دچار ضرب دیدگی شد و مچ پایش را گرفت اما برای این بازی در دسترس است، در حال حاضر هیچ مصدوم دیگری نداریم.

انتقادات اسطوره ها و بازیکنان سابق از یونایتد

همه ما انتظار داریم منچستر در بالاترین سطح انگلستان و اروپا باشد، شغل من همین است و چیزیست که برایش پول دریافت میکنم.

رویارویی دوباره با مورینیو

در حال حاضر در موقعیت عجیبی هستیم پس همه ما به کمی شوخی نیاز داریم، از نظر من ژوزه یک مربی به شدت کاریزماتیک است و احترام زیادی برای او کارهایی که در فوتبال انجام داده، قائلم.

درباره ددلاین

پنجره نقل و انتقالات مدتی دیگر به پایان خواهد رسید، باشگاه در حال کار کردن بر روی نقطه نظرات من و کادرفنی است و ما حضور داریم که تیم را برای یک زمان بلند مدت تقویت کنیم.

نتایج رویارویی های گذشته دو تیم

[anwpfl-matches-h2h club_a=”4870″ club_b=”4858″ competition_id=”” show_secondary=”1″ season_id=”” type=”result” limit=”0″ sort_by_date=”desc” show_club_logos=”1″ show_match_datetime=”1″ date_before=””]

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید