سولسشائر باشاک شهیر
| | | |

سولسشائر بعد از شکست از باشاک شهیر : اشتباه ما در گل اول قابل بخشش نیست

به گزارش فوتبال۷۲۴ اوله گونار سولسشائر سرمربی تیم شیاطین سرخ بعد از شکست این تیم از باشاک شهیر مصاحبه‌ای انجام داد و گفت که منتظر است تیمش در ‌روز شنبه مجدد خودش را ثابت کند.

سولسشائر بعد از شکست از باشاک شهیر ‌گفت:

خوب ماندن آسان نیست مخصوصا وقتی شما امروز تاکتیک خود را از دست می دهید. اما ما در بازی شنبه مقابل اورتون این فرصت را داریم که دوباره خود را ثابت کنیم.

او درباره اشتباهات دفاعی تیم گفت:

عملکرد امروز در مقابل تیمی که در حال دویدن بود و ما را در زمین خودمان پرس می‌کرد، به اندازه کافی خوب نبود. ما به اندازه کافی از دروازه دفاع نکردیم. اشتباه ما در گل اول قابل بخشش نیست. کمبود هماهنگی و عدم تصمیم گیری درست در‌تیم دیده می‌شود، ما واقعاً نمی توانیم گل‌های این چنینی را در این سطح بپذیریم. نباید چنین گل‌هایی را بخوریم.

او همچنان از دفاع خود ناراحت است:

در دومین گل خورده، ما به اندازه کافی سازماندهی نشده بودیم که بتوانیم ضد پرس بزنیم و توپ را دور کنیم. ما 2 گل از روی پرس دریافت کردیم و قدرت کافی برای تساوی نتیجه را در نیمه دوم نداشتیم.

این اشتباهات ما را خیلی عقب انداخت. وقتی در اینجا فوتبال بازی می کنید، آزمون واقعی را انجام می‌دهید. شما نمی توانید فقط سه امتیاز لیگ قهرمانان را به راحتی کسب کنید.

سولسشائر درباره تیم باشاک شهیر‌ گفت:

امروز ما در برابر تعدادی فوتبالیست خوب تیم خوبی و منظم بازی کردیم. و ما به اندازه کافی خوب نبودیم.

او درباره دیدار با اورتون گفت:

دو گل مانند مشتی به صورت بود. تنها راهی که می دانم برای پاسخ دادن وجود دارد جمع کردن نیرو خود برای دیدار مقابل اورتون است و امیدوارم بازیکنان این پاسخ را بدهند.

خوشحالم که شنبه بازی داریم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید