سولسشایر الکس
| | | | | |

سولسشایر : الکس دی ‌ان ‌ای منچستریونایتد را دارد، میتوانستیم چندین گل دیگر بزنیم

به گزارش فوتبال۷۲۴ دیشب دو تیم منچستر‌یونایتد و پاری‌ سن‌ ژرمن در چهارچوب رقابتهای لیگ ‌قهرمانان ‌اروپا فصل ۲۰۲۰/۲۰۲۱ به دیدار یک دیگر رفتند
در این دیدار منچستریونایتد در شب افول ستارگان گران قیمت پی‌اس‌جی با گل دقایق پایانی رشفورد پیروز میدان شد. سولسشائر پس از بازی از شاگردان خود و به خصوص الکس تلس تقدیر کرد.

این بچه ها توانایی بازی در سطح بالایی را دارند. آنها از مسابقه امروز لذت بردند. نگرش و کارایی امروز آنها در بالاترین سطح بود. روحیه تیمی از زمان بازگشت آنها از تیم های ملی بالا رفته است، این یک روحیه تیمی درخشان است.

من می دانم که ما چندین سیستم بازی داریم و همیشه باید به بازیکنان حریف و نحوه بازی خود نگاه کنیم. فکر می کنم امروز درست بازی کردیم همانطور که می خواستیم. بنابراین تمام اعتبار به بازیکنان تعلق می گیرد.

خوب است امروز ببینیم الکس چنین عملکردی دارد و این یک بازی باورنکردنی از او بود.

او یک مدافع حیرت انگیز و یک رهبر بزرگ است. او آکادمی را گذراند و ما چندین سال است می دانیم که او به یک بازیکن در بالاترین سطح تبدیل خواهد شد. او از شخصیت و نگرشی برخوردار است که یک بازیکن منچستر یونایتد باید داشته باشد.

ما امروز الکس را دیدیم و می توانید بفهمید که او چه چیزی می تواند به ما بدهد.

در خط هافبک اسکات و فرد … برای من دشوار است که هر بار بازیکنان را در ترکیب اصلی انتخاب کنم. آنها بخش مهمی از تیم هستند.

امروز می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. گل پیروزی مارکوس در انتها احتمالاً دشوارترین موقعیتی بود که امروز داشت. این یک چرخش عالی و گلی زیبا بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید