|

سولسشر می خواهد جسی لینگارد قرارداد جدیدی را با منچستریونایتد امضا کند

به گزارش فوتبال۷۲۴ اوله گونار سولسشر ، سرمربی منچستریونایتد می گوید قصد ندارد جسی لینگارد را از دست بدهد و در عوض می خواهد بازیکن ملی پوش انگلیس قرارداد جدیدی امضا کند.

لینگارد هنوز یک بازی لیگ برتر یا لیگ قهرمانان را تا اینجای فصل آغاز نکرده است و پس از یک دوره قرضی بسیار موفق با وستهام به این باشگاه بازگشت ، جایی که او تنها در 16 بازی 9 بار گلزنی کرد.

این بازیکن 28 ساله مجبور شد تا در فصل 2021/22 در بازی EFL Cup در جام حذفی بازی کند ، او موفق به زدن دو گل و پاس گل برای کریستیانو رونالدو شده است. در بازی مهم مقابل ویارئال در اروپا.

قرارداد فعلی این هافبک در پایان فصل به پایان می رسد و تصور می شود که وستهام و نیوکاسل یونایتد که تازه پول دریافت کرده اند از جمله خواستگاران او هستند.

در مصاحبه اخیر خود با The Players ‘Tribune ، این بازیکن 28 ساله اشاره کرد که در ژانویه آماده انتقال است و اظهار داشت که می خواهد در هر فصل “30 بازی کند. ماه گذشته 90min فاش کرد که لینگارد تا ماه ژانویه به خود فرصت می دهد تا قبل از تصمیم گیری در مورد ترک یا عدم خروج ، به طور منظم در ترکیب یونایتد قرار گیرد.

با این حال ، اوله در یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی قبل از سفر شنبه یونایتد به لستر ، به صراحت اعلام کرد که می خواهد لینگارد را برای مدت طولانی در این باشگاه نگه دارد.

سرمربی گفت: 🔻

“البته جسی فصل خوبی را شروع کرد.” او در راه است و چند گل برای ما به ثمر رسانده که برای ما بسیار مهم بوده است.

“ما می خواهیم قرارداد او را تمدید کنیم ، ما او را بازیکن مهمی برای خود می بینیم. این به او بستگی دارد ، شاید به من بستگی دارد که به او فرصت بازی بیشتر بدهم زیرا او لیاقتش را دارد.”
امیدوارم بتوانیم با جسی معامله کنیم زیرا واقعاً به او امتیاز می دهیم. “

این که آیا صحبت های سولشایر برای متقاعد کردن بازیکن برای ماندن کافی است یا نه ، باید مشخص شود ، اما واضح است که بستگی زیادی به زمان بازی لینگارد از حالا تا ژانویه دارد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید