| | | |

سولسشر: پوگبا فصل آینده با ماست

طبق گفته های سولسشر، پل پوگبا فصل آینده بازیکن منچستریونایتد خواهد بود و علی‌رغم گمانه زنی های مداوم مبنی بر این که هافبک برای انتقال در پنجره نقل و انتقالات آماده است.

اوله گونار سولسشر گفت:

شما می توانید انتظار داشته باشید که پل پوگبا فصل آینده در اینجا حضور داشته باشد زیرا گمانه زنی ها درباره آینده وی ادامه می یابد.

گران‌ترین خرید باشگاه، بیشتر بازی‌های فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده است.
در تابستان گذشته، پوگبا خواستار خروج از باشگاه بود ولی مدیران منچستر یونایتد اعلام کردند که پوگبا به هیچ وجه فروشی نیست.
مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پوگبا، به کارش ادامه می‌هد تا بهترین شرایط را‌ برای پوگبا و باشگاه ایجاد کند. اما سولسشر شکی ندارد که فصل بعد هم قهرمان جام جهانی را در تیم خود خواهد داشت.

اوله ادامه داد:

پوگبا بازیکن ماست و دو سال از قراردادش باقی‌مانده است و بند یک سال‌ اضافه هم در قراردادش وجود دارد. پس شما می‌توانید انتظار داشته باشید که او فصل بعد هم اینجاست.

از رئال مادرید و یوونتوس به عنوان مقاصد احتمالی پوگبا نام برده می‌شود.


رایولا اخیراً راجع به حرف‌های سولسشر گفت:

ایتالیا خانه پوگبا. بعد از اینکه او پنج فصل را در تورین، قبل از بازگشت به منچستر، سپری کرده است.

ماه گذشته نیز او اظهاراتی را ارائه كرد كه به نظر می‌رسد مذاكرات برای تابستان آخر بین مربی نروژی و این بازیکن انجام شده است.

رایولا گفت:

قبل از اینکه سولسشر در مورد چیزهایی اظهار نظر کند، می گویم او باید خود را درباره محتوای آنچه گفته شده است، بهتر آگاه سازد. تا به حال شاید با او خوب بودم اما سولسشر باید چیزهایی را که تابستان به پوگبا گفت، به یاد آورد. من فکر می‌کنم شاید او به دلایل مختلفی ناامید است و این شرایط را پیچیده می‌کند. به نظرم او چیزهای دیگری برای نگرانی دارد.

به تازگی ورود برونو فرناندز به یونایتد این سؤال را مطرح کرده است که آیا این بازیکن فرانسوی با توجه به نحوه عملکرد این ستاره پرتغالی باز هم از اهمیت زیادی برخوردار است؟
اما سولسشر بارها و بارها با وجود اقدامات مشکوک خود، در حضور همه از پوگبا حمایت کرده است که نشان می دهد او ذهنیت دیگری درمورد پوگبا دارد. این بازیکن ۲۶ ساله فقط ۸ بازی برای شیاطین سرخ انجام داده است و آنها در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا جایگاهی را برای خود، هدف قرار می‌دهند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید