| | |

سیمئونه : این فقط یک بازی دیگر نیست، لیگ قهرمانان همیشه یک فرصت است.

تبال۷۲۴ -سیمئونه روز چهارشنبه قبل از اولین بازی مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا در جمع رسانه ها حاضر شد.

 

 “این فقط یک بازی دیگر نیست، لیگ قهرمانان همیشه متفاوت است و فرصتی برای انجام کارها به خوبی است. این اولین بازی است و شما باید در یک رقابت بسیار پیچیده قوی شوید، اما همیشه یک فرصت است.”

 

سیمینه درباره رقیب 🔻

 

🎙پورتو تیمی است مانند مربی اش، با سرزندگی، کار جمعی فشرده همه بازیکنانش را به تیمی رقابتی تبدیل می کند که در طول رقابت ها عالی هستند. ما خوب هستیم، جدا از باخت به ویارئال، متعادل بود و من می بینم که ما در حال رشد هستیم، با نیت تهاجمی تر و شدیدتر با سرعت در بازی، با بازی پویاتر از فصل گذشته، این به بازیکنان بستگی دارد و امیدواریم بتوانیم آنها را همراهی کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.”

 

سیمئونه درباره اوبلاک🔻

 

🎙 فردا ارزیابی خواهد شد و از آن به بعد شروع خواهیم کرد تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.

 

سیمئونه درباره موراتا و ژوائو🔻

 

🎙 “ما به عنوان یک تیم بسیار بهتر کار می کنیم و از موقعیت آنها شروع می کنیم، حضور آنها این امکان را برای هافبک ها و خط دفاعی ایجاد می کند. هم آنها و هم کونا و کوریا خیلی خوب کار کرده اند، این باعث ایجاد شور و اشتیاق برای ما می شود ما آنها را برای مسابقات زیادی که نیاز داریم.

ژائو فلیکس در بهترین لحظه از زمانی که ما با هم بوده‌ایم، بالغ‌تر، قوی‌تر، با اعتماد به نفس و مشارکت است. او شرایط، استعداد، ظرفیت دارد و فقط باید از آن استفاده کند.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید