| | |

سیمئونه : شاید منچسترسیتی بازیکنان بهتری از ما داشته باشد، اما دو بازی باید انجام شود

به گزارش فوتبال۷۲۴ چولو سیمئونه سرمربی تیم اتلتیکومادرید قبل از بازی با منچسترسیتی در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱/۲۲ مرحله ۱/۴ نهایی درباره مسائل تیمش و تیم رقیب صحبت کرد.

سیمئونه درباره کاندیداهای قهرمانی گفت 🔻

“همه ما هشت تیم برتر اروپا هستیم و آرزوی پیروزی را داریم. رقبای بسیار خوبی در تمام مسابقات مقدماتی وجود دارند و امیدوارم کسی که شایسته آن است برنده شود.”

سیمئونه درباره تفاوت سیتی و یونایتد گفت 🔻

یونایتد ویژگی های متفاوتی با سیتی داشت. سیتی موقعیت بیشتری دارد و بر تمام رکوردها تسلط دارد و ما باید هر کاری را که دو هفته پیش انجام دادیم افزایش دهیم و بهبود دهیم.”

سیمئونه درباره تاکتیکهای تیمی گفت 🔻

“هم سیتی و هم اتلتیکو تیم های بسیار خوب و کاملی دارند. با ویژگی های متفاوت اما با تسلط زیاد. ما مربیان به دنبال کمک به بازیکنان هستیم. همه ما می خواهیم برنده شویم و من خوشحالم که برابر سیتی بازی می کنیم.”

سیمئونه درباره عوامل پیروزی گفت 🔻

شانس و فرصت مهمترین هستند

سیمئونه در ادامه گفت 🔻

“همه ما به دنبال فشار به تیم رقیب هستیم، اما فکر می کنم بازیکنان مسئول این هستند. من شک ندارم که سیتی بازیکنان فوق العاده ای دارد، شاید آنها بازیکنان بهتری از ما داشته باشند، اما دو بازی وجود دارد. سیتی و بایرن ممکن است شانس های بیشتری برای قهرمانی داشته باشند، اما فصل گذشته چلسی قهرمان شد!

سیمئونه درباره بازی در انگلیس گفت 🔻

ما به دنبال این هستیم که آنها را به جایی برسانیم که فکر می کنم بتوانیم با ویژگی های خود به آنها آسیب برسانیم و همچنان رقابت کنیم.”

سیمئونه درباره بازی برگشت در خانه گفت 🔻

بازی‌های مقدماتی یک بازی طولانی است و همه آن‌طور که فکر می‌کنند آن را قبول می‌کنند. ما اکنون اولین بازی را در برابر رقیبی داریم که ابزارهای زیادی برای بازی طولانی دارد،آنها با حضور بازیکنان زیادی در داخل منطقه حریف بازی میکنند. دیدن تقابل آنها و ما باعث خوشحالی است.

سیمئونه درباره پپ گفت 🔻

“آنچه در تیم هایی مانند سیتی دوست دارم تلاش آنها برای بازیابی توپ است، دیدن بازی آنها لذت بخش است. چیزی که برای من مهم است این است که ببینم بازیکنان با این کیفیت همیشه فعال هستند و هیچ توپی را رها نمی کنند. همه مربیان خواستار این هستند

سیمئونه درباره سبک گواردیولا در بارسا گفت 🔻

“در تیم هایی که در آن حضور داشته ام هرگز این فرصت را نداشته ام که ژاوی، بوسکتس، مسی، اینیستا را داشته باشم… همه آنها جوان بودند. فراتر از استعداد بزرگ گواردیولا، او خوش شانس بود که با بازیکنان عالی همراهش بودند.”

نوشته‌های مشابه