| |

سیمئونه قبل از بازی اتلتیکو به میلان هشدار می دهد

به گزارش فوتبال۷۲۴ سیمئونه ، سرمربی اتلتیکو مادرید منتظر دیدار میلان در لیگ قهرمانان است ، اما هشدار می دهد غول های لالیگا سعی خواهند کرد به روسونری صدمه بزنند.

میلان فردا میزبان قهرمان لالیگا در ورزشگاه جوزپه Meazza است.

استفانو پیولی تاکید کرد که میلان پس از شکست 3-2 در بازی افتتاحیه فصل  لیگ قهرمانان مقابل لیورپول باید به همه جزئیات کوچک توجه کند.

همتای او دیه گو سیمئونه بی صبرانه منتظر دیدار میلان در Meazza است ، همان استادیومی که در آن به عنوان بازیکن فوتبال برای اینتر بازی می کرد.

سیمئونه گفت :

 

بازی با تیمی مانند میلان در لیگ قهرمانان فوق العاده است. آنها بهترین تیم ها هستند. آنها در سالهای اخیر رشد کرده اند. من ورزشگاه میلان را دوست دارم.
“ما می دانیم که قرار است با یک تیم قوی و با یک بازی پویا با یک رقیب قوی روبرو شویم. ما سعی می کنیم او را به جایی ببریم که بتوانیم به آنها صدمه بزنیم. “

سیمئونه آخرین بازی خود در لالیگا را در خارج از خانه مقابل الاوز از دست داد و از 7 بازی لیگ 14 امتیاز کسب کرد.

سیمئونه گفت :

 

“روحیه مثبت است. ما شخصیت داریم ، خوب بازی می کنیم ، اما شما باید موقعیت های مختلف را بیابید و بتوانید آنها را جمع کنید. امیدواریم فردا بازی خوبی را انجام دهیم. ”
“باشگاه تلاش زیادی کرد. این فصل ، آنها با ورود بازیکنان مهم و جستجوی بهترین فوتبالیست ها برای تیم ما این کار را کردند.”ما باید فاز هجومی خود را حفظ کنیم که همیشه ما را بسیار رقابتی کرده است. ما یک تیم بسیار متعادل داریم و باید به دنبال بازیکنانی بگردیم که بتوانند بهترین چیز را برای بازی فردا نشان دهند. “

 

اتلتیکو مادرید در بازی افتتاحیه لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 0-0 مقابل پورتو متوقف شد. آنها آخرین تیمی هستند که میلان در لیگ قهرمانان در فصل 14-2013 با آن روبرو شد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید