| | |

سیمئونه پس از شکست مقابل منچسترسیتی : داشتن تیمی مثل تیم گواردیولا خیلی سخت است.

به گزارش فوتبال۷۲۴ تیم اتلتیکومادرید بعد از ۷۰ دقیقه ده نفره دفاع کردن مقابل منچسترسیتی شکست خورد و دیگو سیمئونه به تحلیل شکست تیمش مقابل آنها در ورزشگاه اتحاد پرداخت.

سیمیونه درباره بازی گفت 🔻

“بازی سخت، بسیار دشوار، مقابل یک تیم فوق العاده، که بسیار خوب بازی می کند، که بر اساس فردیت های فوق العاده ای که یک تیم بزرگ است، به دست می آید. ما می خواستیم یک بازی نزدیک داشته باشیم و در ضدحمله کار کنیم. در نیمه اول ما نتوانستیم هر چند آنها هم به سمت دروازه شوت نکردند. در نیمه دوم که ما بیشتر در خطر بودیم آنها یک گل زدند.این یک بازی بسیار خوب بود مانند چیزی که همه به دنبال آن هستند. آنها 1-0 برنده شدند.

سیمئونه درباره حرف گواردیولا که می‌گوید به تیمی با ترکیب 5-5 بسیار دشوار است:🔻

“این همان روشی است که وقتی تیمی را می‌بینید که خیلی خوب حمله می‌کند باید اجرا کنید. داشتن تیمی مانند آن‌ها بسیار دشوار است. سه بازیکن خوب بیرون می‌آیند و سه بازیکن بهتر وارد می‌شوند. “

سیمئونه درباره فودن🔻

“ما از او انتظار داشتیم که به عنوان شروع کننده بازی کند، زیرا او بازیکنی بسیار پویا است، در پایان بازی بسیار قدرتمند است. او در نیمه دوم وارد زمین شد، هر یک از سه بازیکنی که وارد زمین شدند ویژگی های متفاوتی داشتند. خیلی خوب است که بازی سیتی را ببینید و صبری که باید بازی اجرا شود را درک کنید.ما منتظر لحظه مناسب بودیم، هر دو با سلاح های مختلف دنبال یک چیز بودیم. “.

سیمیونه درباره رویکرد متفاوت در بازی برگشت میگوید 🔻

“همیشه باید چیز بهتری بسازی. این یک بازی طولانی است که به دو قسمت تقسیم می شود، اینجا و در خانه. آنها اهمیتی نمی دهند، آنها یکسان بازی می کنند. آنها احتمالاً بهترین تیم در جهان هستند. اما با فروتنی ما رقابت خواهیم کرد.

سیمئونه درباره نتیجه میگوید 🔻

“نتیجه بد است زیرا 1-0 باختیم و به دنبال پیروزی بودیم. با یک رقیب فوق العاده روبرو شدیم. آنها فوق العاده بازی می کنند و یک بازی بسیار مشارکتی را انجام میدهند. ما با این فکر بازی کردیم که با تساوی عبور کنیم.

سیمئونه درباره سیستم دفاعی میگوید 🔻

“اگر به یک سیستم تهاجمی محض ارزش داده می شود، اگر به یک سیستم دفاعی شناور ارزش داده شود، باید به یک سیستم دفاعی قوی و بی احساس نیز ارزش داده شود.”

سیمئونه در ادامه گفت 🔻

ما تا پایان تلاش خواهیم کرد. اما کلمات کار اصلی را نمی کنند، واقعیت ها کار می کنند و بازی هفته آینده آن را مشخص خواهد کرد.”من از بازیکنانم انتظار فروتنی، انرژی، کار و درک دارم .این راهی است که می توانیم به سیتی آسیب برسانیم.”
بازیکنان خوشحال نبودند، زیرا شکست خوردند، اما آنها می‌دانند که خیلی خوب رقابت کردند.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید