اینزاگی بایرن
| | | | | |

سیمونه اینزاگی بعد از باخت در مقابل مدافع عنوان قهرمانی: ما سه گل به بایرن مونیخ هدیه دادیم

فوتبال724– بایرن در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهار گل به لاتزیو زد و در حقیقت کار شاگردان اینزاگی را تمام کرد. سرمربی عقاب ها بعد از بازی پاسخگوی خبرنگاران بود.

سیمونه اینزاگی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

متأسفانه، ما این هفته به بچه ها گفتیم که باید بازی خود را انجام دهیم. ما این موقعیت را بیش از حد احساس کردیم، در برابر قهرمان جهان تنش داشتیم، اما در اصل سه گل از چهار گل را برای آنها به ثمر رساندیم.

اگر پنالتی برای 1-1 شدن بازی اعلام شده بود، این ممکن بود بازی را تغییر دهد، اما هیچکدام از برنامه های ما امشب به هیچ وجه درست پیش نرفت. ما می توانیم از این تجربه یاد بگیریم تا در آینده رشد کنیم و قویتر شویم.

ناامیدی در رختکن طبیعی است، اما در اینجا حضور ما در اینجا یک موفقیت است. در بازی های با این سطح، باید 100 درصد باشید، تا همه کارها را به درستی انجام دهید و امیدوار باشید که حریفان در بهترین شرایط نباشند.

ما می دانستیم که با چه تیمی روبرو هستیم. فکر می کنم ما قبل از خطای آغازین بازی خوب شروع کرده بودیم و باید یک پنالتی اعلام می شد وقتی که هنوز بازی 1-0 بود.

اگر به آن نگاه کنیم، در مورد قهرمان جام جهانی باشگاه ها صحبت می کنیم و از چهار گل سه گل برای آنها به ثمر رساندیم. در این سطح نمی توانید این اشتباهات را انجام دهید.

با این حال، من فکر می کنم که ما نیز شوت هایی به سمت دروازه داشتیم. هیچ کس نمی گوید بایرن مستحق پیروزی نبود، اما به هر حال بازی پیچیده شد پس از آن خطاهای ما.

در خط حمله نیز اشتباهاتی رخ داد، زیرا مهاجمان لاتزیو بارها در آفساید گرفتار شدند یا انتخاب اشتباهی را انجام دادند.

ما این احساس را داشتیم که هرگاه پرس اولیه را رد کنیم، می توانیم به آنها صدمه بزنیم. ما یک گل به ثمر رساندیم، موقعیت های بیشتری ایجاد کردیم، در آخرین روز برخی از موقعیت ها را که ممکن است ایجاد شود تمرین کردیم.

همانطور که گفتم، مرحله یک هشتم نهایی هدف ما بود، ما می خواستیم با ترکیب کامل تیم خود مقابل بایرن قرار بگیریم. آنها نیز آسیب دیدند.

بازی برگشت در 17 مارس در آلمان برگزار می شود و لاتزیو به یک معجزه احتیاج دارد تا حتی امیدوار باشد که بتواند این روند را برگرداند.

اکنون چند بازی در سری آ داریم، زمان آماده سازی برای مونیخ وجود دارد، اما امیدوارم که بتوانیم با فشار کمتری روی شانه ها و تنش کمتری بازی کنیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید