سیمونه اینزاگی تورینو
| | | |

سیمونه اینزاگی بعد از کامبک تاریخی مقابل تورینو : هرگز باورمان را از دست ندادیم

فوتبال724– سیمونه اینزاگی گفت لاتزیو پس از بازگشت حیرت انگیز از باخت 3-2 مقابل تورینو در دقیقه 94، “هرگز باورش را از دست نداد” تا پس از یک هفته طاقت فرسا تورینو را 4-3 شکست دهد.

این نتیجه پس از سفر آنها به کلوب بروژ برای تساوی یک بر یک لیگ اروپا بدون 12 بازیکن تیم اصلی انجام شد، برخی از آنها در پایان آزمایش “مثبت کاذب” برای کووید19 را نشان دادند، و برخی دیگر آماده شروع امروز بعد از ظهر در تورین نبودند.

سیمونه اینزاگی بعد بازی با تورینو به DAZN گفت:

من فکر می کنم این یک پیروزی بسیار مهم و یک پیروزی دشوار در برابر تیمی است که کاملاً سازمان یافته بود.

ما در موقعیتی عجیب و غریب گل 3-2 را دریافت کردیم، اما هرگز باخت را باور نکردیم. در نیمه اول، حتی اگر در پایان کار همیشه به اندازه کافی کارآمد نباشیم، روش درستی داشتیم.

تا حدی، ما بازی را برای خود با برخی خطاها در نمایش های دفاعی و پرتاب کردن، دشوار کردیم. هر بازی خطرات پنهان خود را دارد.

وقتی فیلیپه کایسدو در دقیقه 98 به تورینو گل زد، حتی اینزاگی به زمین دوید تا به جشن های وحشی بپیوندد.

من نمی توانستم آن آغوش را با بچه هایم از دست بدهم، مخصوصاً بعد از هفته ای که گذرانده ایم. ما بازیکنان زیادی را از دست دادیم، اما این تیم ثابت کرد که ارزش های اصلی خود را دارد.

هفته سختی برای ما بوده است و ما ترجیح می دهیم در شرایط مختلف کار کنیم، اما کارهای زیادی در این زمینه نمی توان انجام داد. ما باید سازگار شویم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید