| |

سیمونه اینزاگی : مهمترین مسئله برای ما صعود بود و ما با یک بازی کمتر موفق شدیم

به گزارش فوتبال۷۲۴ اینترمیلان مقابل رئال مادرید با شکست ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را ترک کرد و سیمونه اینزاگی گفت که نیکولو بارلا قبلاً به خاطر خطای خود عذرخواهی کرده است.

نراتزوری برای عبور از رئال مادرید و کسب مقام اول این گروه به یک پیروزی نیاز داشت، اما به هر حال هر دو پیش از این به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته بودند.

رئال مادرید با دو گل خیره کننده از تونی کروس و مارکو آسنسیو پیس افتادند.

سیمونه اینزاگی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:🔻

 

پشیمانی زیادی وجود دارد، به خصوص اینکه در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم، شخصیت خود را نشان دادیم، موقعیت‌های متعددی خلق کردیم و آمار به نفع ما بود، اما با یک گل نیمه اول به پایان رسید.این منعکس کننده آن چیزی نیست که ما در زمین دیدیم، واضح است که ما به دنبال یک نتیجه متفاوت بودیم، اما مطمئناً این به عنوان یک تجربه برای آینده کمک خواهد کرد.

پس از اینکه ادر میلیتائو بارلا را به تابلوهای تبلیغاتی زد، بارلا به دلیل واکنش شدید از زمین اخراج شد.

سیمونه اینزاگی درباره این اخراج گفت 🔻

بارلا یک اشتباه جدی مرتکب شد، اما او باهوش است، اشتباه خود را تشخیص داد و از کادرفنی، هم تیمی هایش و همه عذرخواهی کرد. بازی هنوز با نتیجه 1-0 باز بود، این به او کمک می کند تا رشد کند و امیدوارم این به این معنی باشد که دیگر این کار تکرار نخواهد شد.”

سیمونه اینزاگی گفت 🔻

فکر می‌کنم فرصت‌های گلزنی و موقعیت‌های مثبت زیادی ایجاد کردیم، به علاوه تا زمانی که کارت قرمز دریافت کردیم، عملکرد خوبی داشتیم.

سیمونه اینزاگی ادامه داد: 🔻

متأسفانه در هر دو بازی با رئال مادرید خوب عمل کردیم.
بدون شک، مهمترین چیز صعود به مرحله یک هشتم نهایی بود و ما با یک بازی در دست به آن دست یافتیم.
ما نتایج فردا را خواهیم دید، تیم های بسیار قدرتمندی در قرعه کشی حضور دارند و نکته مهم رسیدن به آن مرحله با فرم بدنی خوب است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید