اینزاگی بوروسیا دورتموند
| | | | | |

سیمونه اینزاگی پس از برد بوروسیا دورتموند : لاتزیو فروتن و فداکار بود، با لوتیتو مشکلی ندارم

فوتبال724– سیمونه اینزاگی از “فروتنی و فداکاری جمعی” تیم لاتزیو برای شکست دادن بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان تمجید کرد.

چیرو ایموبیله یک گل به ثمر رساند و یک گل ساخت.

اینزاگی پس از برد بوروسیا دورتموند به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

من فروتنی که با آن روبرو شدیم یک حریف واقعاً قدرتمند را دوست داشتم، زیرا از خط هافبک به بالا بازیکنان فوق العاده ای با پتانسیل فوق العاده دارند.

ما یک بازی عالی از خودگذشتگی جمعی انجام دادیم و پس از آنکه فرصت کردیم آنها را آزار دادیم. ما برای بازیابی برخی از بازیکنانی که هفته گذشته غایب بودند به فروتنی احتیاج داشتیم و متأسفانه در سالهای اخیر چندین بار این وضعیت به وجود آمده است.

این یک تحول عظیم برای تیمی بود که شنبه 3-0 به سمپدوریا باخت.

حداقل ما از شکست یک درس مهم آموختیم. کوره آ و ایموبیله برای تیم بسیار سخت کار کردند و به ما اجازه دادند موقعیت های خود را حفظ کنیم، بنابراین اجتناب ناپذیر بود که آنها هنگام اتمام کار کمی خسته شوند، زیرا فوق العاده بودند و هرگز از دویدن دست نمی کشیدند.

لوئیز فیلیپه بازیکن بسیار مهمی برای ماست و من او را در اولین بازی در لیگ قهرمانان مقابل ارلینگ هالند و جیدون سانچو قرار دادم، با وجود اینکه او فقط یک جلسه تمرین واقعی داشت. او در یک بازی دوستانه قبل از فصل دچار پیچ خوردگی مچ پا شدیدی شد و 37 روز بیرون بود.

سرگی میلینکوویچ-ساویچ درخواست تعویض کرد، زیرا از ناحیه ران خود کبود شده بود. او درد داشت و امیدوارم که فقط یک ضربه باشد.

ما بازیکنان مهمی را که امروز می توانستند شرکت کنند از دست داده ایم، بنابراین من فکر می کنم وقتی همه را برگردانیم، در سری آ، لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا رقابت خواهیم کرد.

کلوب بروژ در خارج از خانه مقابل زنیت یک پیروزی 2-1 به دست آورد، بنابراین در حال حاضر با لاتزیو در رده اول گروه قرار دارد.

این یک گروه بسیار باز است، بروژ در روسیه پیروز شد، اما من همچنان دورتموند را به عنوان شانس اول صعود می بینم.

از اینزاگی در مورد روابطش با رئیس باشگاه کلودیو لوتیتو، توقف تمدید قرارداد و شایعات علاقه به مربی متفاوت پرسیده شد.

من همیشه با رئیس صحبت می کنم، مشکلی وجود ندارد. من در 15 سال گذشته او را به عنوان رئیس داشته ام، بنابراین نمی دانم سایر روسای باشگاه ها متفاوت هستند! او می خواهد همه آنچه اتفاق می افتد را بداند و کاملاً به درستی آگاه باشد، زیرا مالک اوست.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید