سیمونه اینزاگی سرمربی لاتزیو
| | | |

سیمونه اینزاگی پیش از بازی بولونیا : بازی بولونیا سخت است، رینا از ابتدا بازی می کند

فوتبال724– مربی لاتزیو سیمونه اینزاگی انتظار دارد یک مسابقه “سخت” مقابل بولونیا برگزار شود، گفت پپه رینا می تواند بازی را شروع کند اما تایید نکرد که از بازی کردن سرگی میلینکوویچ-ساویچ مطمئن نیست.

لاتزیو مقابل بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان فوق العاده بود، اما باید شروع ضعیف در سری آ را جبران کند.

فردا، بولونیا به پایتخت ایتالیا می رسد و اینزاگی می خواهد همان لاتزیو “تهاجمی و مصمم” را که در مقابل تیم بوندس لیگایی شاهد بوده است، ببیند.

اینزاگی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با بولونیا گفت:

ما روز سه شنبه یک مسابقه عالی برگزار کردیم، در حالی که سه روز قبل از آن مسابقه دیگری داشتیم. این یک انگیزه است و کسانی که در لاتزیو بازی می کنند نمی توانند از این مسئله بی بهره باشند.

در برابر دورتموند ما پرخاشگرانه و مصمم بودیم.

این مربی گفت پپه رینا می تواند فردا اولین بازی خود را مقابل بولونیا انجام دهد و گفت آكپا آكپرو آماده است تا در المپیكو بازی را شروع كند.

امروز در تمرین خواهیم دید، دیروز کسانی که بازی کردند کار زیادی انجام ندادند. من باید ارزیابی کنم، مهم بهبود ذهنی است.

مغز به شما کمک می کند تا دستورات را اجرا کنید. من واقعاً رینا را می خواستم، او دروازه بان قابل اعتمادی است. او احتمالاً می تواند بازی کند، هنگامی که [توماس] استراکوشا احتیاج دارد که استراحت کند.

آکپرو در تابستان امسال با فروتنی فراوان وارد شد. او هر روز سخت تلاش می کرد تا جایی را در ترکیب بدست آورد. در برابر بولونیا این یک دیدار خاص خواهد بود، روسوبلو کمتر از آنچه شایسته است امتیاز جمع کرده است.

اینزاگی سینیشا میهایلوویچ مربی بولونیا را به خوبی می شناسد و انتظار دارد یک دیدار “سخت” برابر روسوبلو انجام شود.

وی گفت:

ما بارها با میهایلوویچ ملاقات کرده ایم. ما باید مسابقه خود را انجام دهیم و ویژگی های خود را مانند سه شنبه نشان دهیم.

ما باید به یکدیگر کمک کنیم. این یک مسابقه بسیار طاقت فرسا خواهد بود. روز سه شنبه لوئیز فیلیپه پس از 35 روز فقط با یک تمرین بازی کرد.

[وسلی] هودت از قبل سیستم و هم تیمی هایش را می شناخت، وقتی واردبازی با دورتموند شد او خوب عمل کرد.

واورو در حال بهبود است، اما من سه روز است که او را به دلیل مشکل روده ندیده ام. ما که هر سه روز یکبار بازی می کنیم به همه بازیکنان نیاز داریم تا به ما کمک کنند تا تریکب را بچرخانیم.

اما اینزاگی اعتراف کرد که سرگی میلینکوویچ-ساویچ ممکن است شنبه شب غایب باشد.

او روز سه شنبه یک ضربه خورد و او را مجبور به تعویض کرد. دیروز، او قادر به تمرین نبود، امروز خواهیم دید.

من تصمیم خواهم گرفت که آیا بازی را با او شروع کنم یا او را نیمکت نشین کنم. ما باید به شرایط [آندریاس] پریرا، [دانیلو] کاتالدی و آرمینی نگاه کنیم.

ودات موریقی برای شروع در برابر بولونیا معرفی شده است اما اینزاگی می گوید که او تصمیم نگرفته و تأیید می کند که هر چهار مهاجم در دسترس هستند.

در حمله، خوشبختانه من هر چهار نفر را در اختیار دارم. مهم این است که چه کسانی که شروع می کنند و چه کسانی در طول بازی وارد می شوند.

تمرین امروز به من کمک خواهد کرد که بفهمم چه کسی بازی را شروع می کنم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید