| | | |

شاید ال کلاسیکو قهرمان لالیگا را تعیین کند؛آن جا خون به پا می شود ؟

شاید تا هفته پیش کمتر کسی فکر میکرد ویروس کرونا باعث تعطیلی تمام لیگ های مطرح اروپایی و خیلی از ورزش های دیگر بشود.‌ حالا اما همه چیز تغییر کرده است و انتهای آن مشخص نیست. هنوز کسی نمی داند سرنوشت این تعطیلی چه خواهد بود و تصمیم گیری برای این وضعیت نا به سامان از سخت ترین تصمیم های ممکن یوفا و فدراسیون های داخلی کشورهای اروپایی است.

در اسپانیا، طبق سنت این چند ساله همچنان رقابت بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید است و امسال هم رقابت بسیار تنگاتنگ و نزدیکی با هم دارند. در هفته های گذشته بارها صدرنشین تغییر کرده است و پیش بینی قهرمانی واقعا است.

اما منصفانه ترین راه برای مشخص کردن قهرمان کدام است؟ شاید بهترین راه همان راهی است که گابریل گاوینا، رئیس فدراسیون ایتالیا، پیشنهاد کرد: تعیین قهرمان با بازی های حذفی

با نگاهی به جدول لالیگا پس از آخرین بازی های انجام شده، ۴ تیم‌ بارسلونا، رئال مادرید، سویا و سوسیداد را به ترتیب در رده های اول تا چهارم میبینیم

اگر به روش حذفی و بدون انجام قرعه کشی مسابقات انجام بشود تیم های بارسلونا و سوسیداد به عنوان تیم های اول و چهارم و تیم های رئال مادرید و سویا به عنوان تیم های دوم و سوم به مصاف یک دیگر خواهند رفت. اگر دو تیم بارسلونا و رئال موفق به پیروزی برابر حریفان خود بشوند، قهرمان این فصل را الکلاسیکو مشخص خواهد کرد. الکلاسیکویی متفاوت تر از همیشه!

نوشته‌های مشابه