مالدینی
| | |

شروط مالدینی برای ماندن در میلان

مدیر فنی میلان، پائولو مالدینی ، دوست دارد در میلان بماند اما طبق گفته گازتا دلا اسپورت وی تحت هر شرایطی حاضر نیست تن به این کار بدهد.

این مدافع چپ سابق روسونری آگوست سال 2018 به عنوان مدیر توسعه باشگاه منصوب شد و در ژوئن 2019، بعد از رفتن لئوناردو، به مدیر فنی ارتقا پیدا کرد، و در کنار مدیر ورزشی سابق زوونیمیر بوبان همکاری داشت.

پس از مصاحبه جنجالی با گازتا دلا اسپورت، بوبان در فصل اولیه حضورش در میلان از سمت خود اخراج شد و شایعاتی درباره آینده مالدینی در میلانلو در رسانه ها منتشر شد.

طبق گزارش ها، ایوان گازیدیس، مدیر عامل میلان در مورد مدیر نقش جدیدی در سن سیرو با رالف رانگنیک در تماس بوده است، جایی که این مربی آلمانی، به عنوان سرمربی و مدیر ورزشی فعالیت خواهد کرد و نقش کاملی در مدیریت ورزشی باشگاه خواهد داشت.

این روزنامه ادعا می کند که مالدینی شرایط خود برای ادامه همکاری با روسونری را به گازیدیس و الیوت اطلاع داده است و دوست دارد نقش اصلی را برای تصمیم گیری در رابطه با بازار نقل و انتقالات و انتخاب مربیان داشته باشد.

طبق گفته ها، گازیدیس از مالدینی قدردانی کرده و از اشتغال وی در کاسا میلان حمایت کرده است، اما پس از مشاهده فرجام کار مدیر پیشین باشگاه لئوناردو و سرانجام اختلاف بوبان با هیئت مدیره، گفته می شود که بملی پوش پیشین ایتالیا تصمیم گرفته است شرایط خودش را برای ماندن در باشگاه دیکته کند.

مالدینی در صورت از سرگیری رقابت ها، آماده سازی و پشتیبانی تیم را انجام می دهد تا فصل جاری را به بهترین شکل ممکن به پایان رسانند، اما هنوز درباره آینده وی تصمیم گیری نشده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید