| |

شروع رسمی تحقیقات فدراسیون فوتبال ایتالیا به دنبال مصاحبه جنجالی روکو کومیسو

به گزارش فوتبال۷۲۴ جوزپه چینه، رئیس دفتر دادستانی فدراسیون فوتبال ایتالیا ، پس از مصاحبه جنجالی اخیر رئیس فیورنتینا، روکو کومیسو، تحقیقاتی را آغاز کرده است.

رئیس ویولا در مصاحبه اخیر خود با فایننشال تایمز ابایی نداشت و یکی از موضوعاتی که وی به آن پرداخته بود، اتهاماتی درباره روسای باشگاه های دیگر سری آ، یعنی مالکان یوونتوس، اینتر و میلان بود.

او در این مصاحبه گفت:🔻

«حسادت هم هست، درست است. چون چه کسی کاری را که من در ایتالیا انجام داده ام انجام داده است؟ میخوای لیستشون کنم؟
“نه آنیلی نه گوردون سینگر در میلان نه آن مرد چینی در اینتر. آنها از پول دیگران استفاده می کنند.»

این میلیاردر ایتالیایی-آمریکایی همچنین پیشنهاد کرد که اگر یوونتوس یک شرکت آمریکایی بود، پس از تحقیقات کمیسیون نظارت بر باشگاه های فوتبال حرفه ای و در نتیجه کاهش قیمت سهام، از یوونتوس شکایت می شد.

گزارش کالچیو مرکاتو منابع داخلی به آجنزیا ناتزیوناله استامپا آسوچاتا (سرویس خبرگزاری معتبر در ایتالیا) گفتند که این روند برای “تأیید اینکه آیا این اظهارات به سایر اعضای فدراسیون فوتبال ایتالیا آسیب می رساند یا خیر، یعنی یوونتوس، اینتر و میلان” آغاز شده است.

اطلاعات جدید در هفته‌های آینده مشخص می‌شود، زیرا به دنبال اظهارات جنجالی روکو کومیسو دفاتر زیادی را به هم ریخته است.

این تاجر ایتالیایی-آمریکایی در ژوئن 2019 فیورنتینا را به قیمت حدود 150 تا 200 میلیون دلار خریداری کرد و هدف آن رشد باشگاه در بازار آمریکا بود. او همچنین در تلاش برای ساختن یک استادیوم جدید برای باشگاه سخت بوده است

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید