| |

صحبتهای ماتئوس با اسکای در رابطه با گزینه های دروازه بانی بایرن مونیخ

چه کسی پیراهن شماره یک را در بایرن خواهد پوشید؟

 

ماتئوس :

«من هنوز فکر می کنم یان زومر از بروسیا مونشن گلادباخ منطقی ترین گزینه است. زومر شش ماه در بالاترین سطح و حداقل در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر پاریس سنت ژرمن بازی می کند. [تصور] 2 برابر این مقدار بازی نیز کاملا واقع بینانه است.

فرض من بر این است که قرارداد او در گلادباخ تمدید نخواهد شد و برای فصل جدید باشگاه خوبی خواهد داشت. گلادباخ می تواند به خوبی از پولش استفاده کند و مانند تابستان، دست خالی نخواهد بود.

بایرن دروازه بان بزرگی دارد که در تابستان با بازگشت نویر دنبال سروصدا نیست. به نظر من انتقال بسیار خوبی برای همه طرف هاست.»

 

بونو ؟

«بونو که در سویل بازی می‌کند، هزینه‌اش بسیار بیشتر از زومر است. برای من کاملا واضح بود الکساندر نوبل علنا [حضورش] را لغو کرده است. لازم نیست یک پیامبر باشی تا حدس بزنی که او همان اشتباه را برای بار دوم مرتکب نخواهد شد و چند ماه دیگر دوباره برای نویر جا باز کند.»

 

در مورد کوین تراپ :

«احتمالا بهترین گزینه برای معامله خواهد بود. اما تحت هیچ شرایطی پس از شش ماه به پست ذخیره رضایت نمی دهد. و وقتی نویر بازگردد، مطمئنا دوباره گلر شماره 1 خواهد بود.

اگر بایرن از قبل می دانست که نویر آسیب جدی تری نسبت به آنچه قبلا فکر میکردند دیده، که امیدوارم اینطور نبوده باشد، به نوبل گفته می شد و او به مونیخ می آمد اما خوشبختانه به نظر نمی رسد که چنین باشد و به همین دلیل است که من فایده زیادی در هدایت تراپ به مونیخ نمی بینم.

از یک طرف، او هنوز تا سال 2024 قرارداد دارد، [از طرف دیگر] فرانکفورت مقابل ناپل در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کند و آنها در یو سی ال حضور دارند.

و اگر تصور می کنید که در تابستان آینده رقابتی بین دو دروازه بان ملی پوش برای دروازه بایرن به وجود می آید، س اینکار عمدتا باعث نا آرامی می شود. و این رقابت در نا آرامی مطمئنا نمی تواند بدرد بایرن بخورد. من به شدت طرفدار یافتن راه حلی با یان زومر هستم.

یک گزینه خوب دیگر از نظر من دومینیک لیواکوویچ، دروازه بان دینامو زاگرب کرواسی است. این باشگاه می تواند در تابستان با قرارداد قرضی به بایرن، مبلغ بیشتری برای انتقال دریافت کند، زیرا دروازه بان آنها می تواند در مونیخ در کانون توجهات بازی کند.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید