| |

صحبتهای هانسی فلیک بعد از باخت بایرن مونیخ به هولشتاین کیل در چارچوب مسابقات حذفی

هانسی فلیک :«کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. بهانه ای وجو ندارد. دیگر اینکه “بازیها زیادند و استراحت خیلی کم” وجود ندارد. صادقانه بگویم، درباره گل اول آنها صحبت و بحث شده و تمرین هم شده است.»

[بیلد]

 

فلیک :«از نظر انگیزه، به تیمم نمیتوانم ایراد بگیرم. برای صعود به دور بعد 120 دقیقه تلاش کردند. فکر میکنم در این بازی جزئیات و مسائل کوچک در کنار هم جمع شدند. گل مساوی قبل از پایان نیمه اول، گلی است که بارها آنرا دریافت کرده ایم.»

فلیک «دیگر بهانه ای پذیرفته نیست. ما در طول 120 دقیقه نشان دادیم که آماده ایم و می توانیم تلاش کنیم. بهانه «مسابقات بسیار، استراحت کم» تمام شد. نگاه ما باید به بازی بعدی باشد و باید بردن بازیها را شروع کنیم. لازم است که به وضعیت بردن بازیها برگردیم.»

فلیک درباره صحبتهای #شواین_اشتایگر که گفته بود بایرن خیلی بالا بازی میکند: «ما این وضعیت بازی را با تیم بحث کرده ایم و آنرا در تیم آموزش و تمرین داده ایم. ما باید از فضای پشت دفاع خاطر جمع شویم. این موضوع ربطی به بالا بازی کردن ندارد. شیوه بازی ما چرخشی و تحت فشار قرار دادن حریفان است.»

فلیک :«واضح است که دریافت گل مساوی اول نسبتا نا امید کننده است. چون می بینیم که بارها اتفاق می افتد. نیاز داریم تا روی مواردی که ضعف داریم کار کنیم. نه فقط در مواقع بدون توپ بلکه در زمانهایی که توپ دست ماست.

وقتی به فرصتهایی که در جناحین خلق کردیم نگاه میکنم، نتیجه میگیرم که ما در اغلب موارد باید پاس آخر را بهتر می دادیم. جای بهتر شدن وجود دارد.»

 

آیا به اصلاح سبک و تدوین نقشه دوم فکر می کنید؟

#فلیک: «ما امروز تغییراتی ایجاد کردیم. مثل همیشه بازی نکردیم. ما نقشه یک نداریم. همیشه چیزی هست که در تیم مربیگری به آن فکر کنیم. اینطور نیست که به این موارد فکر نمی کنیم.

 

مارک روکا در وقت های اضافی یکی از بهترین بازیکنان شما بود. اما بعد یک پنالتی را از دست داد. آیا لازم است اعتماد به نفس او را بالا ببرید؟

#فلیک :«فکر نمی کنم کسی او را سرزنش کند.تعیین کننده نتیجه ضربات پنالتی همین ضربات از دست رفته هستند. قرعه بدشانسی بنام او افتاد. ما کنار هم هستیم و از او حمایت خواهیم کرد.»

[دی اف بی]

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید