| |

صحبتهای هربرت هاینر مدیر بایرن مونیخ در گزارش بررسی پایان سال

«من رئیس راضی و خوشحالی هستم. در مورد تیم مردان، ما با 4 امتیاز در جدول پیشرو هستیم و هنوز در تمام تورنمتنها حضور داریم. پیشرفت تیم زنان عالی است و در بسکتبال ما صدرنشین بوندسلیگا هستیم و به جمع چهار تیم نهایی راه یافته ایم.»

 

در مورد اینکه یولیان ناگلزمن چگونه اوضاع را تغییر داد:

«الیور کان و حسن صالیحمیدزیچ صحبتهای زیادی با او داشته اند. یولیان همیشه آماده تبادل نظر است و این نشاندهنده نقطه قوت اوست. پس از شکست 0-1 مقابل آگزبورگ، ما همه بازی ها را غیر از تساوی 2-2 در دورتموند بردیم.»

 

درباره جمال موسیالا:

«جمال موسیالا یک پرتو امید مطلق در تیم آلمان بود. کارهایی که او به عنوان یک جوان 19 ساله می تواند انجام دهد، اعتماد به نفسی که با آن بازی کرد، قابل توجه بود. جمال نیز در این بازی نشان داده است که در این سطح بالا او همه چیز برای تبدیل شدن به یک ستاره جهانی را دارد.»

 

هاینر در مورد جام جهانی:

«احترام زیادی نه تنها برای لیونل مسی، که بطرز فوق العاده ای در دوران حرفه ای خود به جام رسید، بلکه برای کیلیان امباپه، که در سن 23 سالگی استانداردها را در بالاترین سطح تعیین می کند. این فینال همه چیز داشت.

خیلی خوب می بود اگر شور و شوق این فینال دوباره به آلمان منتقل شود. بایرن همچنین به نایب قهرمانان جهان دایوت اوپامکانو، کینگزلی کومان، بنجامین پاوارد و لوکاس هرناندز بسیار افتخار می کند. اکنون ما به سال 2023 چشم داریم. – ما اهداف بزرگی داریم.

ما می خواهیم برای هر سه جام بازی کنیم. این بلندپروازی و آرزوی ماست – در این شکی نیست.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید