| | |

صحبتهای یوآخیم لوو پیش از بازیهای یورو 2020

یوآخیم لوو در مورد یورو و حریفانش در دور گروهی:

«من کاملا روی یورو و اینکه مطمئن شوم تیم تا حد ممکن آمادگی لازم را دارد متمرکزم. من از اینکار لذت می برم و انرژی برای انجام اینکار را احساس می کنم. من بی صبرانه منتظر شروع مسابقات هستم. من بسیار خوشبین هستم. آنچه از نظر انرژی و اشتیاق از تیم دیده و مشاهده کرده ام عالی بوده است. بازیکنان بسیار هدف دار هستند و می خواهند موفق باشند. در سال 2018 حال و هوای تیم متفاوت بود. آنجا وزن و فشاری روی تیم بود که الان احساس نمی کنم.

ما فرانسه را به خوبی می شناسیم، و آنها یکی از متغیرترین تیم های جهان هستند. ما می دانیم که آنها چگونه بازی می کنند، اما هنوز پیش بینی بازی آنها غیرممکن است. این بخاطر بازیکنانی در کلاس جهانی در تیم آنهاست. آنها فوق العاده قوی هستند و پیش بینی آنها بسیار دشوار است.

پرتغال نیز خط حمله بسیار قدرتمندی دارد و از سال 2016 به طور مداوم در سطح بالایی رقابت می کنند. هر دو رقیبی هستند که انرژی زیادی از ما می گیرند. شما نمی توانید به خود اجازه اشتباه بدهید.»

Image

در مورد توماس مولر و متس هوملس :

«توماس و ماتس نقش مهمی دارند و آنها باید بازیکنان رهبر باشند. ما قبلا بازیکنانی مانند #نویر #کیمیش #کروس #گوندوگان یا #گورتسکا داشته ایم که نقش فعالی را بر عهده داشته اند. اکنون، ما تجربه بیشتری داریم که که برای ما خوب خواهد بود.»

Image

در مورد هانسی فلیک جانشینش:

«همه ما موافق بودیم که هانسی کاملا مناسب این شغل است. او در بایرن مونیخ ثابت کرده است که می تواند بازیکنان سطح بالایی را مربیگری کند. سبک بازی او، فرهنگی که ایجاد می کند و ایده هایی که دارد، همه واقعا بوضوح سطح بالای مربیگری او را نشان میدهند.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید