| |

صحبتهای یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن مونیخ پس از اولین جلسه تمرینی با تیم

در مورد جمال موسیالا :

«یک بازیکن مستعد برجسته که دریبل زنی او از بالاترین کیفیت برخوردار است. او اولین لمس بسیار بسیار خوب را دارد، که همچنین او را از بازیکن جلویی خود عبور می دهد، بنابراین او یک تهدید واقعی مقابل دروازه است. ما واقعا از حضورش در بایرن مونیخ لذت خواهیم برد.»

درباره تانگوی نیانزو :

«من مدتهاست که او را می شناسم و او را در لیست نظارتی ام قرار داده ام. فصل اول او البته فصل خوبی نبود، زیرا او همچنین مشکل مصدومیت داشت. او یک استعداد برجسته است و دارای شخصیت بسیار زیادی است.

او همچنین امسال اقدامات لازم را انجام خواهد داد و امیدوارم فصل بهتری نسبت به فصل گذشته داشته باشد.»

Image

درباره لوکاس هرناندز :

«یک مدافع برجسته با قلبی بزرگ. من بازیکنانی که در حد و اندازه های پست خود باشند را دوست دارم – او یک مدافع وسط یا فول بک است و برای این موقعیت ها مناسب است. او فقط دوست دارد از دروازه خود دفاع کند و همیشه همه تلاش خود را انجام می دهد.

من بسیار خوشحال می شوم که او امیدوار است بعد از عمل و حضورش در کنار زمین، در بهترین فرم خود به تیم برگردد. ما از حضور او در تیم لذت خواهیم برد و او تأثیر زیادی در موفقیت ما خواهد داشت.»

 

در مورد مهمترین جام:

«من فکر می کنم پر معناترین جام بوندس لیگا است، زیرا شما باید طی 34 هفته عملکرد بسیار باثبات و یکنواختی داشته باشید. دهمین عنوان پیاپی البته یک رکورد جذاب و فریبنده است.

اما به طور طبیعی، لیگ قهرمانان اروپا نیز برای باشگاه و البته برای من یک رویای بزرگ است. بنابراین من نمی خواهم فعلا از یک جام یا دیگری طرفداری کنم. هدف ما کسب تمام جامهاست.»

Image

درباره اولین جلسه تمرینی:

«من بسیار راضی هستم. البته پس از استراحت و وقفه بازیهای ملی برای همه بچه ها آسان نیست که به راحتی و با شرایط خوب به تیم برگردند. من همچنین چند تمرین را بلافاصله اجرا کردم، که شاید کمی متفاوت از حد معمول بود. ..

هنوز بازیکنانی در تیم غایب هستند و بازیکنان جوانان زیادی از آکادمی حضور داشتند که طبیعتا وقتی شروع به تمرین با تیم اصلی می کنند کمی عصبی هستند. با توجه به اینکه جلسه اول تمرین بود، راضی بودم.»

کیمیش به عنوان دفاع راست یا هافبک؟

 

ناگلسمن :

«سوال خوبی است. من قصد دارم از او بیشتر در وسط استفاده كنم. اما من علاقه زیادی به داشتن بازیکنانی دارم كه می توانند در موقعیتهای مختلف بازی كنند. این مهم است بطوریکه شما می توانید در طول بازی [تاکتیک و سیستم را] تنظیم و سازگار کنید.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید