فاوره در مصاحبه قبل بازی مقابل ولفسبورگ
| | | |

صحبت های قبل از بازی فاوره مقابل ولفسبورگ – ویتسل روی نیمکت، شرایط خوب رینا و جان

فوتبال724- لوسین فاوره سرمربی زنبورها در مصاحبه قبل بازی مقابل ولفسبورگ گفته بازیکن دورتموندی ها یعنی اکسل ویتسل برای بازی شنبه مقابل ولفسبورگ آماده نیست. اما امره جان و جیووانی رینا به تمرینات بازگشتند و می‌توانند بازی کنند.

هافبک دورتموند به دنبال مصدومیتی که مانع بازی در دربی روهر شد، بازی مقابل ولفسبورگ را هم از دست می‌دهد. فاوره درباره او گفت:

ویتسل قطعا در بازی نخواهد بود. جان دیروز تمرینات سبک با تیم را شروع کرد و امروز هم به خوبی تمرین کرد.

همچنین رینا که در هنگام گرم کردن قبل از بازی با شالکه مصدوم شده بود هم به تمرینات بازگشت.

دورتموند در حال حاضر با 54 امتیاز در رتبه دوم بوندسلیگا در تعقیب مونیخی ها با 4 امتیاز فاصله قرار دارد. تیمی که زنبور ها در روز سه‌شنبه از آنها در مقابل دیوار زرد خالی از تماشاچی میزبانی خواهند کرد. قطعا نتیجه این هفته این دو تیم برابر ولفسبورگ و فرانکفورت تاثیر بسزایی در کیفیت درکلاسیکر و سرنوشت قهرمانی لیگ خواهد گذاشت.

آنها همچنان کاپیتان خود یعنی مارکو رویس را در اختیار ندارند. در ماه های گذشته او با یک آسیب دیدگی در عضلات آداکتور همراه بود. با وجود اینکه تنها هشت بازی از بوندسلیگا باقی مانده هنوز زمان بازگشت او مشخص نیست.

فاوره در این‌باره گفت:

رویس تمرینات با تیم را شروع نکرده. اما هنوز امیدواریم که او قبل از به اتمام رسیدن فصل در سریع ترین زمان ممکن به بازی ها برگردد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید