| |

ضرر چند میلیاردی رونالدو به اسپانیر قدیمی خود و جوابیه کوکاکولا و یوفا در مقابل آن

کریستیانو #رونالدو میلیاردها دلار ارزش بازار کوکاکولا را پایین آورد

 

به گزارش فوتبال۷۲۴ غول های نوشابه‌سازی ، کوکاکولا پس از آنکه کریستیانو رونالدو دو بطری نوشیدنی را از روی میز‌دور کرد و به بینندگان گفت آب بنوشند ، سقوط 4 میلیارد یورویی در قیمت سهام خود را متحمل شده است.

این بازیکن 36 ساله پیش از بازی پرتقال با مجارستان در روز سه شنبه صحبت می کرد و در حالی که منتظر شروع کنفرانس مطبوعاتی بود ، دو بطری کوکاکولا را روی میز مقابل خود دید. او آنها را بلند کرد و آنها را از دید خارج کرد ، قبل از آنکه یک بطری آب نشان دهد و به پرتغالی گفت: “Agua”.

به گزارش گاردین ، ​​این اقدام برای کوکاکولا 4 میلیارد یورو ضرر در ارزش بازار داشته است ، زیرا قیمت سهام آنها تقریباً بلافاصله از 56.10 دلار به 55.22 دلار کاهش یافت – 1.6٪ افت ارزش داشته است

کوکا کولا ، یکی از حامیان مالی رسمی مسابقات یورو 2020 ، در پاسخ به این حادثه گفت: 🔻

“همه حق انتخاب نوشیدنی خود را دارند” و با “سلیقه و نیاز” متفاوت هستند

سخنگوی یورو 2020 نیز لحظه ای را که باعث شده کل دنیا درباره آن صحبت کند ، توجیه کرد و توضیح داد که چرا بطری ها در وهله اول روی میز بودند.

سخنگوی گفت: 🔻

 

“به بازیکنان هنگام ورود به کنفرانس های مطبوعاتی ما ، آب در کنار کوکاکولا و کوکاکولا بدون قند پیشنهاد می شود.”

رونالدو یک فرد متعصب مشهور در زمینه تناسب اندام است و با نزدیک شدن به سالهای آخر زندگی حرفه ای خود ، مراقب باورنکردنی از بدن خود انجام میدهد. او همچنین نمادی برای صدها میلیون نفر در سراسر جهان است و هر یک از اقدامات وی توسط تمام مردم مورد موشکافی قرار می گیرد.

پس تعجب آور نیست که تصمیم وی در رد کوکا کولا ، محبوب ترین نوشیدنی گازدار در سراسر جهان ، چنین عواقب سنگینی را برای این شرکت به همراه داشته است. این مهاجم قبلاً در تبلیغات تجاری این برند در گذشته شرکت کرده بود و این نشان می داد که بیزاری وی از نوشیدنی در سالهای اخیر ایجاد شده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید