یووه اینتر
| | | | | | |

عجیب اما واقعی: یووه به بارسلونا برای خرید لاوتارو مارتینز کمک می کند

فوتبال724- مهاجم آرژانتینی در کم کردن فاصله بین مدعیان قهرمانی سری آ برای نراتزوری نقش مهمی ایفا کرده است، و اکنون هدف شماره یک بلوگرانا است. قهرمان سری آ آماده است تا به بارسلونا برای خرید لاوتارو مارتینز کمک کند، زیرا این امر امیدهای اینتر را برای پایان دادن به سلطه یووه در سری آ کاهش می دهد.

کاتالان ها مهاجم آرژانتینی را جایگزین ایده آلی برای لوئیز سوارز، گلزن اروگوئه ای می دانند. اما بند خرید مارتینز 111 میلیون یورو (97 میلیون پوند / 121 میلیون دلار) است. مبلغی بسیار زیاد برای یک باشگاه با مشکلات جریان نقدی و اثر اقتصادی شیوع کروناویروس.

در نتیجه، بارسا باید خلاقیت داشته باشد و اکنون امیدوار است که در ازای ژائو کانسلو، نلسون سمنو را به منچسترسیتی بفرستد. بازیکنی که اینتر دوست دارد او را به سن سیرو برگرداند. بنابراین، بلوگرانا معتقدند که می توانند از ملی پوش پرتغالی استفاده کنند تا هزینه خرید مارتینز را کاهش دهند.

مطمئناً چنین معامله ای بارسا را ​​بدون مدافع راست رها می کند، جایی که یوونتوس وارد می شود.

بیانکونری ها حاضر هستند اجازه دهند ماتیا دیشیلیو به نیوکمپ منتقل شود زیرا این امر نه تنها امیدهای یووه را مبنی بر تعویض میرالم پیانیچ با هافبک بارسا آرتور ملو، تقویت می کند، بلکه باعث تضعیف چشمگیر اینتر نیز می شود.

اگر فصل سری آ ماه آینده از سر گرفته شود، این لاتزیو است که بهترین موقعیت را دارد تا اجازه ندهد یوونتوس نهمین اسکودتو پیاپی را کسب کند، و بیانکوچلستی تنها یک امتیاز از صدرنشین فاصله دارد.

با این حال، اینتر که با یک بازی کمتر در رده سوم جدول و نه امتیاز فاصله با تیم اول قرار دارد، یک تهدید طولانی مدت برای یووه نسبت به تیم شگفت انگیز این فصل سیمونه اینزاگی است.

نراتزوری باشگاه بزرگتر و ثروتمندتر است و هم اکنون یکی از بهترین مربیان جهان آنتونیو کنته را در اختیار دارد و مسلماً با ماروتا عملگراتر در بازار نقل و انتقالات خواهد بود..

مطمئناً این زوج از عوامل اصلی ظهور یووه به عنوان قدرت اصلی در فوتبال ایتالیا در دهه گذشته بودند، و بیانکونری ها به درستی نگران این هستند که دوباره موفقیت خود را در سن سیرو تکرار کنند.

با این حال، از دست دادن لاوتارو می تواند یک ضربه بد برای نراتزوری باشد. این بازیکن 22 ساله در این فصل به سطح بالاتری رفته است و یک همکاری شگفت انگیز با روملو لوکاکو تشکیل داده است که بدون شک این پتانسیل را دارد که یکی از قدرتمندترین بازیکنان فوتبال جهان شود.

لاوتارو مهاجمی با تحرک زیاد است، به همین دلیل مسی می خواهد هموطن خود را در نیوکمپ داشته باشد. و چرا یوونتوس دوست دارد به او کمک کند تا به آنجا برسد؟

همانطور که یک منبع نزدیک به بیانکونری به سایت گل گفت:

اینتر نزدیکترین رقیب به یووه است. آنها بیشترین پول، بیشتر جاه طلبی، بیشترین ثبات و بهترین سازمان را دارند.

شکی نیست که در یک سال گذشته، به لطف ورود ماروتا، کونته و بازیکنان بزرگی مانند لوکاکو، اینتر بسیار بهبود یافته و به یوونتوس نزدیکتر شده است.

بنابراین، حالا یووه از اینتر می ترسد؟ بله، کاملاً طبیعی است. بنابراین، این طبیعی است که یووه سعی کند به هر شکلی که ممکن باشد به اینتر در نقل و انتقالات ضربه بزند.

در واقع، گرچه ممکن است به خصوص اینکار با شرافت نباشد، کاملاً شگفت آور است.

درست مثل دوگانه جردن با دیترویت، رقابت یووه با اینتر هم اکنون مملو از “نفرت ورزشی” است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید