| |

عواقب رسوایی مارک اورمارس ،که می تواند عواقب بدی برای تن‌هاگ هم داشته باشد: از “صدا” تا “عکس مستهجل”

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نقل از نشریه هلندی هت پارول، مدیر آژاکس عکس هایی از اندام تناسلی خود را برای هم تیمی‌های زن در آژاکس ارسال کرد

فوتبال همچنان با رسوایی مربوط به شخصیت مارک اورمارس و اخراج او از آژاکس به دنبال «پیام‌های نامناسب» به هم تیمی‌های آژاکس در شوک است. اخراج و دلایل آن که جزئیات بسیار مبهم تری برای آن مشخص می شود که چهره بازیکن سابق فوتبال هلند را زیر سوال می برد.

به گزارش  «Het Parool»، یک روزنامه
در آمستردام، فوتبالیست سابق آژاکس، آرسنال و بارسلونا پیام‌های خود را با تصاویری از اندام تناسلی یا همان طور که خود رسانه می‌گوید «عکس از اندام تناسلی» همراه بود. یکی دیگر از رسانه های معتبر هلند، روزنامه NRC، اعلام کرد که جزئیات بیشتری از این پرونده را روز دوشنبه منتشر خواهد کرد.

تحقیقات، همانطور که توسط «هت پرول» نیز منتشر شد، در نتیجه رسوایی که از «صدای اورمارس» به وجود آمد، آغاز شد، یک برنامه تلویزیونی که پخش آن به دلیل شکایت از آزار جنسی توسط برخی از اعضای آن به حالت تعلیق درآمد.

ورود فدراسیون هلند

رسوایی مربوط به ملی پوش سابق هلند به فدراسیون هلند نیز رسیده است و فدراسیون هلند با صدور بیانیه ای خواستار همکاری همه باشگاه ها شد تا هر چه سریعتر این نوع رفتارها را ریشه کن کنند.

“به عنوان بزرگترین انجمن ورزشی در هلند، ما می‌دانیم که روابط قدرت متاسفانه می‌تواند نقش منفی در محیط کار در دنیای ورزش نیز داشته باشد. ما می‌خواهیم به همه قربانیان این نوع رفتارها بگوییم که همیشه آنها را محکوم می‌کنند.”

ادوین وندرسار در کانون توجه

پس از رسوایی مارک اورمارس، دو چهره دیگر زیر سوال رفته اند. اولین مورد اریک تن هاگ است که به گفته De Telegraaf می‌تواند راه بازیکن سابق بارسلونا را دنبال کند و به دلیل دوستی با سرمربی سابق آژاکس باشگاه را ترک کند.

اسطوره دیگر باشگاه که در کانون توجه قرار دارد، ادوین فن درسار است. خود دی تلگراف چهره دروازه بان سابق هلندی را زیر سوال می برد و می پرسد که چقدر از رفتار هم تیمی و دوستش اطلاع داشته است.

مارک اورمارس، که به محض انتشار رسوایی، بیانیه‌ای مبنی بر عذرخواهی برای رفتار خود صادر کرد، ممکن است با عواقب جنایی رفتار خود مطابق گزارش Het Parool مواجه شود، اگرچه در حال حاضر نه قربانیان، نه آژاکس و نه فدراسیون شکایتی علیه ملی پوش سابق هلندی ندارند

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید